Privatlivsindstillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. marts 2010

ekzunz

Jeg havde en oplevelse idag som gør at jeg ønsker at gå lidt i flyverskjul herinde, og derfor har jeg endelig fået kigget lidt på de forskellige muligheder der er for at at være lidt mere privat.

Hvis jeg sætter flueben i at det kun er mine venner der må se mine indlæg - er det så kun listen over mine sidste 10 indlæg på min profil som bliver skjult eller er det også mine indlæg i debatterne?? Jeg kan ikke helt forestille mig det sidste, men jeg kunne rigtigt godt tænke mig at det var sådan.....

Når jeg har fundet på et andet navn så skifter jeg profilnavn - og billede.....det er godt nok ubehageligt at blive konfronteret med baby.dk andre steder end på baby.dk....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

Honningblomst

Znuzke skriver:

Jeg havde en oplevelse idag som gør at jeg ønsker at gå lidt i flyverskjul herinde, og derfor har jeg endelig fået kigget lidt på de forskellige muligheder der er for at at være lidt mere privat.

Hvis jeg sætter flueben i at det kun er mine venner der må se mine indlæg - er det så kun listen over mine sidste 10 indlæg på min profil som bliver skjult eller er det også mine indlæg i debatterne?? Jeg kan ikke helt forestille mig det sidste, men jeg kunne rigtigt godt tænke mig at det var sådan.....

Når jeg har fundet på et andet navn så skifter jeg profilnavn - og billede.....det er godt nok ubehageligt at blive konfronteret med baby.dk andre steder end på baby.dk....

Åhh, stakkels dig..jeg har prøvet det....det var så væmmeligt at blive fulgt og skrevet til at en person som ikke er en del af mit liv, men alligevel var.

Hvis du sætter flueben i alle så er der ingen der kan gå ind og se dine billeder eller slå op i alle dine indlæg...men de kan jo godt se dig rundt omkring i debatterne...men altså, nyt navn og billede et par gange, så er det vel det..

Håber du er ok?

Knus eva..

Anmeld

4. marts 2010

Malthesmoar

Syntes snart det er ved at være for meget alt det her med at der er fake profiler og nu dette

Jo ik første gang

Jeg er rystet

Mvh

Anmeld

4. marts 2010

Honningblomst

Malthesmoar skriver:

Syntes snart det er ved at være for meget alt det her med at der er fake profiler og nu dette

Jo ik første gang

Jeg er rystet

Mvh

Det er jo desværre ulemperne ved alt det her....og så glemmer man nok nemt at der kan sidde en masse og følge med bare for at følge med..

Anmeld

4. marts 2010

Malthesmoar

Eva skriver:

Det er jo desværre ulemperne ved alt det her....og så glemmer man nok nemt at der kan sidde en masse og følge med bare for at følge med..

JA, der er lige lidt at tænke over

Anmeld

4. marts 2010

ekzunz

Eva skriver:

Åhh, stakkels dig..jeg har prøvet det....det var så væmmeligt at blive fulgt og skrevet til at en person som ikke er en del af mit liv, men alligevel var.

Hvis du sætter flueben i alle så er der ingen der kan gå ind og se dine billeder eller slå op i alle dine indlæg...men de kan jo godt se dig rundt omkring i debatterne...men altså, nyt navn og billede et par gange, så er det vel det..

Håber du er ok?

Knus eva..

Jeg må vist sætte et par flueben mere. Og så tror jeg at jeg skal have et andet profil-billede - et uden mig.

Det var på job - min chef.....Det var virkelig ubehageligt, og jeg har da efterhånden lært at jeg bliver nødt til at passe lidt mere på hvad jeg skriver og hvor jeg skriver det henne.

Det kunne sgu faktisk være rart hvis baby.dk var en lukket klub

Anmeld

4. marts 2010

Honningblomst

Znuzke skriver:

Jeg må vist sætte et par flueben mere. Og så tror jeg at jeg skal have et andet profil-billede - et uden mig.

Det var på job - min chef.....Det var virkelig ubehageligt, og jeg har da efterhånden lært at jeg bliver nødt til at passe lidt mere på hvad jeg skriver og hvor jeg skriver det henne.

Det kunne sgu faktisk være rart hvis baby.dk var en lukket klub

Ej, det var da virkelig ubehageligt...tænk at han siger noget til dig. Men ja, det kunne være rart at det kun var medlemmer der kunne læse indlæg....men hende jeg oplevede hun meldte sig ind for at skrive, men det var fordi hun kunne google mig herinde til...

Anmeld

4. marts 2010

ekzunz

Malthesmoar skriver:

Jo ik første gang

Jeg er rystet

Mvh

Man skal da bare virkelig tænke sig godt og grundigt om når man færdes på nettet.....Jeg har overhovedet ikke tænkt på at jeg skulle overveje at mine svar herinde kunne blive samtaleemne ved næste personalesamtale....

Anmeld

4. marts 2010

mariamiss6

Znuzke skriver:

Arj hvad er der sket????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.