Paradise hotel... hmmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. marts 2010

Dictes mor

Jeg skulle lige læse lidt sladder, og kunne så se på se og hørs hjemmeside at Peter fra Paradise Hotel blev far blot to måneder før han rejste afsted til Mexico... What! Ja det forstår jeg bare slet ikke, tænk at ville efterlade sin datter sådan tilbage for at feste, drikke og ja undskyld sproget, knalde... Hmmm.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

LouiseNielsen

Det kan som sådan ikke forarge mig..... Han er en ung mand og vi kender ikke baggrunden for hans nye titel som far!

Kan læse andre steder at han elsker rollen, og er en god far!

Anmeld

4. marts 2010

Dictes mor

Du har nok ret, jeg blev bare så overrasket, da jeg så det.

Anmeld

4. marts 2010

Honningblomst

Værre at der er fædre der går i krig og vælger den levevej når de har små børn....både risikoen ved det men også det at de er væk så længe...men det er jo op til den enkelte familie, jeg gad bare ikke have sådan en mand...)

Anmeld

4. marts 2010

LouiseNielsen

Eva skriver:

Værre at der er fædre der går i krig og vælger den levevej når de har små børn....både risikoen ved det men også det at de er væk så længe...men det er jo op til den enkelte familie, jeg gad bare ikke have sådan en mand...)

Kunne jeg heller ikke leve med... En ting er at man selv skal leve i frygten for at miste end elskede, men at man ved ens børn går med samme frygt det er ikke til at bære.... Og i de programmer der har været om fædre i krig er det jo tydeligt at børn tænker mere over det end man måske lige regner med! Phuuu.....

Anmeld

4. marts 2010

Honningblomst

LouiseLarsen skriver:

Kunne jeg heller ikke leve med... En ting er at man selv skal leve i frygten for at miste end elskede, men at man ved ens børn går med samme frygt det er ikke til at bære.... Og i de programmer der har været om fædre i krig er det jo tydeligt at børn tænker mere over det end man måske lige regner med! Phuuu.....

Lige præcis...nej, det ville heller ikke være en mulighed for mig med sådan en mand. Aldrig...jobbet eller børn..

Anmeld

4. marts 2010

LouiseNielsen

Eva skriver:

Lige præcis...nej, det ville heller ikke være en mulighed for mig med sådan en mand. Aldrig...jobbet eller børn..

Ja nemlig... Kan godt forstå at det er svært at skulle vælge et job fra man virkelig brænder for, men igen jeg ville aldrig udsætte mine børn for den usikkerhed i om far kommer hjem igen... Så ja enden leger man røver og soldater, ellers også er man far....

Anmeld

4. marts 2010

Honningblomst

LouiseLarsen skriver:

Ja nemlig... Kan godt forstå at det er svært at skulle vælge et job fra man virkelig brænder for, men igen jeg ville aldrig udsætte mine børn for den usikkerhed i om far kommer hjem igen... Så ja enden leger man røver og soldater, ellers også er man far....

Ja, sådan er det også i min verden og med mine unger...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.