Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mathilde synger sådan om en løbecykel hun har set oppe ved cykelhandleren...
Men når hun nu er 3,5, får hun så nok ud af en??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stumpen skriver: Mathilde synger sådan om en løbecykel hun har set oppe ved cykelhandleren... Men når hun nu er 3,5, får hun så nok ud af en??
Min niece fik en i julegave hun bliver 3 i næste uge og hun bruger den rigtigt meget
da min pige var næsten 3 fik hun en og den blev brugt meget sidste sommer og det gør den helt sikkert igen i år.
man kan indstille sædet i tre trin så den vokser men barnet.
Min brors dreng fik den da han han var 2½ år, nu er han snart 3½ og bruger den hver dag, så mon ikke at hun vil kunne få en masse glæde af den
Jeppe og Mikkel fik ders da de var 2 år.... Og de har brugt dem MEGET og gør stadigvæk!!!
Bare vær opmærksom på størrelsen.
Heidi Bakke skriver: Jeppe og Mikkel fik ders da de var 2 år.... Og de har brugt dem MEGET og gør stadigvæk!!! Bare vær opmærksom på størrelsen.
Tak for svar alle sammen..
Den hun har forelsket sig i en blå fra Winter og den kan indstilles i højder.. Tror lige jeg skal have hørt den bedre halvdel efter om vi ikke skal op og købe den i morgen...
Min datter på snart 4 år har super meget glæde af hendes stadig, og jeg tror at hun har glæde af den lang tid endnu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128