hvad kan det være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

537 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. marts 2010

victorsmor

jeg er i dag på dag 25, tror nok at jeg kan forvente mens på dag 28 men er ikke sikker. men de sidste par dage har jeg haft mens agtig fornemmelse i maven og siden i går har jeg haft sådan en klump i halsen. det er ikke kvalme og det forsvinder også når jeg spiser men kommer rigtig hurtig igen. jeg har ikke taget en test for det tør jeg ikke hvis jeg nu bare bliver skuffet. jeg har haft det med at føle at man har en klump i halsen før. da jeg var gravid sidste gang hvor jeg mistet.

hvad tror i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

otlitrom

Det bedste svar jeg kan give er nok, at du skal prøve og teste..

Det er svært for os andre at råde dig, og forklare, hvad det kan være.

Beklager!

Anmeld

4. marts 2010

Sujan

victorsmor skriver:

jeg er i dag på dag 25, tror nok at jeg kan forvente mens på dag 28 men er ikke sikker. men de sidste par dage har jeg haft mens agtig fornemmelse i maven og siden i går har jeg haft sådan en klump i halsen. det er ikke kvalme og det forsvinder også når jeg spiser men kommer rigtig hurtig igen. jeg har ikke taget en test for det tør jeg ikke hvis jeg nu bare bliver skuffet. jeg har haft det med at føle at man har en klump i halsen før. da jeg var gravid sidste gang hvor jeg mistet.

hvad tror i?

Jeg har altid kvalme og meget ømme bryster i ugen op til mens. Hver krop har deres egen måde at reagere på... Så svært at svare på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.