Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg er i dag på dag 25, tror nok at jeg kan forvente mens på dag 28 men er ikke sikker. men de sidste par dage har jeg haft mens agtig fornemmelse i maven og siden i går har jeg haft sådan en klump i halsen. det er ikke kvalme og det forsvinder også når jeg spiser men kommer rigtig hurtig igen. jeg har ikke taget en test for det tør jeg ikke hvis jeg nu bare bliver skuffet. jeg har haft det med at føle at man har en klump i halsen før. da jeg var gravid sidste gang hvor jeg mistet.
hvad tror i?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det bedste svar jeg kan give er nok, at du skal prøve og teste..
Det er svært for os andre at råde dig, og forklare, hvad det kan være.
Beklager!
victorsmor skriver: jeg er i dag på dag 25, tror nok at jeg kan forvente mens på dag 28 men er ikke sikker. men de sidste par dage har jeg haft mens agtig fornemmelse i maven og siden i går har jeg haft sådan en klump i halsen. det er ikke kvalme og det forsvinder også når jeg spiser men kommer rigtig hurtig igen. jeg har ikke taget en test for det tør jeg ikke hvis jeg nu bare bliver skuffet. jeg har haft det med at føle at man har en klump i halsen før. da jeg var gravid sidste gang hvor jeg mistet. hvad tror i?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128