Et spøjst spørgamål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.124 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. maj 2008

Tullebobs

men her kommer det alligevel :P:

Ser en dreng på knap 3 år "fjollet" ud i shortsoveralls?

Jeg har set nogle, som jeg synes, er super fine, men kan altså ikke lige afgøre med mig selv, om jeg synes, de er for baby-agtige, så giv endelig jeres mening til kende...

Kram fra st

P.s. Der skulle selvfølgelig stå spørgsmål i overskriften - men den kunne jeg ikke lige gå tilbage og rette:$

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2008

1977

Profilbillede for 1977
Det gør du bare :P Hvor kan man købe dem? For jeg vil gerne have nogle til Jesse

(H)

Anmeld

21. maj 2008

Mimic

jeg synes det er SÅ sødt... næsten ligemeget hvilken alder de har...

i det hele taget ville jeg ikke tænke over hvad andre synes, men gøre hvad jeg selv synes bedst om og så lukke ørerne for evt dumme kommentarer:))

(H)knus fra linda(H)

Anmeld

21. maj 2008

Tullebobs

Tak for svar.

Jeanne - det er på trendsales. jeg har set nogen. Men jeg har to par fra sidste sommer, som jeg tror, at han kan passe igen i år, og de er købt i H&M.

Linda - du har så evig ret! ;)

(H) fra st

Anmeld

21. maj 2008

Pia.

Det syntes jeg sagtens man kan... det er da super sødt...

Knus Pia.

Anmeld

21. maj 2008

Tullebobs

Ja det er jeg også kommet frem til at jeg synes :D

Men tror desværre ikke manden er helt enig - og jep jeg har en mand, der faktisk har en mening om, hvad Drengen skal have på. Hvilket er fint for det meste, men trælst når vi ikke er enige:@ Men he he det er for det meste mig, der giver Drengen tøj på om morgenen:P

(H) fra st

P.S - det er dem her det drejer sig om - de er da seje med traktorer på;)

http://imagetest.trendsales.dk/Items/9170798.jpg?

Klik på linket, jeg kan ikke lige få den til at vise billedet...

Anmeld

22. maj 2008

Pia.

Tullebobs skriver:

Ja det er jeg også kommet frem til at jeg synes :D

Men tror desværre ikke manden er helt enig - og jep jeg har en mand, der faktisk har en mening om, hvad Drengen skal have på. Hvilket er fint for det meste, men trælst når vi ikke er enige:@ Men he he det er for det meste mig, der giver Drengen tøj på om morgenen:P

(H) fra st

P.S - det er dem her det drejer sig om - de er da seje med traktorer på;)

http://imagetest.trendsales.dk/Items/9170798.jpg?

Klik på linket, jeg kan ikke lige få den til at vise billedet...

Køb dem - de er super søde.... :) (H)

Anmeld

22. maj 2008

MorCamilla

Det synes jeg også godt at du kan gøre.. Mikkel er dog kun to men han har brugt sine i år, vi har to par, og nøjjj hvor er det bare sødt... :)

Anmeld

22. maj 2008

3rollinger

Jeg elsker smaekbusker, saa jeg synes helt klart du kan. JernHenrik gik da altid i smaekbukser ;)

Jeg elsker ogsaa smaekbusker til voksne maend (okay, kommer an paa manden ;)), men der er altsaa nogen der ser brandsexede ud i smaekbukser.

Knus
st (som ogsaa har en mand der har en mening om det hele. Og som du siger "Dejligt, saa laenge vi er enige". :D

Anmeld

22. maj 2008

Tullebobs

Så har mor her handlet;) 1000 tak for jeres input - og dejligt at I er enige med mig, så kan jeg vise manden jeres argumentationer, hvis det skulle vise sig, at han er uenig i købet:)) Ha' en god dag. (H) fra st

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.