Min mor..... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

259 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. marts 2010

Ina33

Åhhh min mor er og bliver et stort problem. Jeg har tidligere læst flittigt med på i andres tråde om jeres mor, og jeg kan se at jeg ikke er den eneste der har et noget anstrengt forhold til min mor.

Det er en laaaannnggg historie, som jeg selvfølgelig ikke vil trætte jer med. Men hold da op hvor jeg bare ind imellem savner en MOR. Som eks. i dag hvor jeg faldt på vejen, fordi der var møg glat...  Ja selvom man er 31 år, så kan man altså stadig have brug for en MOR.

Nå men fakta er at jeg ikke har hørt fra min mor i et par måneder efterhånden.

Min datter havde fødselsdag for en mdr, siden, i den anledning sendte hun mig en SMS med et tillykke. Det var da vældig sødt af hende.

Vi har ikke lige fået holdt noget fødselsdagsfest, der har været så meget andet. Vi plejer at holde fødselsdag for hele min familie, inkl. alle min mors eksmænd. i år blev det så ikke. Dette har bevirket at min datter ikke har fået fødselsdagsgave fra en eneste af dem? (Hun blev 9 år) Er det bare mig, eller er det en smule småligt? Ingen af de andre holder NOGENSINDE fødselsdag, men dem giver vi da altid gave....

Hmmm at det her lige skulle gå ud over min datter, synes jeg faktisk er meget meget skræmmende...

Louise - som vist ikke skal bruge ret mange penge på fødselsdagsgaver itl familien i år...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

LouiseNielsen

Hejsa

Nu kan jeg slet ikke sætte mig ind i det der med at have et anstrængt forhold til sin mor, men jeg føler med dig, det må virkelig være hårdt.... Ikke mindst hvis du også føler det går ud over din datter....

Anmeld

4. marts 2010

BinaMor

jo det er lidt småligt sys jeg. om det så bare var en lille bitte ting.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.