Jeg vil altså bare lige fortælle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2010

Dictes mor

Det skal du da også kun være stolt af, det er godt nok flot! Jeg tager hatten af for ham. Hvor er det dejligt, det er da et skridt i den rigtige retning, og det må have været et stort skridt for ham. Men er han ikke også selv lidt stolt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

Anonym trådstarter

Majastina skriver:

Det skal du da også kun være stolt af, det er godt nok flot! Jeg tager hatten af for ham. Hvor er det dejligt, det er da et skridt i den rigtige retning, og det må have været et stort skridt for ham. Men er han ikke også selv lidt stolt?

Jo det tror jeg at han er, men han er ikke en mand der sådan viser det

Tilgengæld kunne jeg godt se på ham at han ikke synes det var fedt at gøre det, men ja helt sikkert et skridt i den rigtige retning.

Anmeld

4. marts 2010

Ranarupta

Wow! Det er jo kæmpestort!! 
Han kan da ikke være andet end stolt!
Ej, hvor er det bare dejligt! Tillykke til jer!  

Anmeld

4. marts 2010

Anonym trådstarter

Det er sgu derfor i er så gode herinde kvindermennesker!!!!

Vidste jeg kunne regne med jer Hvor andre måske ville ryste på hovedet og mene at det da bare er normalt at faderen også hjælper til med den del, der er i simpelthen så gode

TAK!

Anmeld

4. marts 2010

msax

Et stort skulderklap til din fantastiske mand og et TILLYKKE til dig. Det er da så dejligt at han tør/kan være med nu.

De er de små ting der tæller her i livet.

Anmeld

4. marts 2010

Barbamama

Nej hvor dejligt!!!! Håber det bliver en helt normal ting for ham på et tidspunkt.Knuuuus herfra

Anmeld

4. marts 2010

Bondepigen

Hvor er han sej! Nu kan det være det går den rigtige vej for ham. Måske kan det hjælpe ham med at bearbejde nogen af de ting, han har været udsat for.... Altså tænker på, at han jo på en måde viser, at det der er sket ham, ikke skal hverken knække ham eller gå ud over jeres barn/familie!

Synes det er skidegodt, at han gør det, selv om han har det svært med det!!!

Anmeld

7. marts 2010

Vinker

Anonym skriver:

at farmand nu har skiftet et par tissebleer

Det er store ting herhjemme, jeg har i en tidligere tråd fortalt hvad min mand var udsat for som barn, så det er virkelig bare

Jeg sagde til ham en dag "jeg synes du skal skifte bleen, her er et par blebukser de er nemme at trække op" og så gjorde han det.... og det er faktisk sket et par gange nu.

Den ene dag vores barn var i bad, der gik jeg også i bad og sagde så til min mand "kan du ikke lige tage ham/hende op af badet, tørre og give ble og nattøj på. Og det fik han gjort!

Jeg bliver altså stolt af ham, ja jeg ved godt det lyder åndsvagt men det gør jeg altså. Han har stadig virkelig svært ved det men bare det at han nu har gjort det nogle gang

Nå ville bare lige dele det da jeg synes det er så fantastisk!

Det er skisme også FLOT - Jeg er godt nok også stolt over ham!!!!!!! Det er virkelig store fremskridt for jer og ikke mindst ham selv. Iiiih hvor er han SEJ at han kæmper så flot!

Anmeld

7. marts 2010

JustAnotherName

Anonym skriver:

at farmand nu har skiftet et par tissebleer

Det er store ting herhjemme, jeg har i en tidligere tråd fortalt hvad min mand var udsat for som barn, så det er virkelig bare

Jeg sagde til ham en dag "jeg synes du skal skifte bleen, her er et par blebukser de er nemme at trække op" og så gjorde han det.... og det er faktisk sket et par gange nu.

Den ene dag vores barn var i bad, der gik jeg også i bad og sagde så til min mand "kan du ikke lige tage ham/hende op af badet, tørre og give ble og nattøj på. Og det fik han gjort!

Jeg bliver altså stolt af ham, ja jeg ved godt det lyder åndsvagt men det gør jeg altså. Han har stadig virkelig svært ved det men bare det at han nu har gjort det nogle gang

Nå ville bare lige dele det da jeg synes det er så fantastisk!

Det kan lyde som en lille ting i andres ører. Men hjemme hos Jer er det jo et stort fremskridt. Og ligesom Du føler stolthed over din mand, så må det også være et skønt skulderklap for/til ham selv, når det nu er lykkedes ham, at overvinde sin angst.

Hvor er det skønt at høre om de fremskridt der sker. Rigtig dejligt! 

Anmeld

8. marts 2010

lion

Jeg kan da godt forstå du er super stolt af dinmand, det skal du også være. For det er en stor ting.

Dejligt at det går fremad og at han kan "hjælpe" lidt til og at han kan gøre de ting.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.