En tand for meget????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2008

Lise

Nå, hva' så Jeanne - ligger der en kæmpe bunke hestemøg udenfor din hoveddør idag? :)) Aj, det håber jeg ikke - jeg synes det var rigtig godt gjort!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2008

MorCamilla

Jeg er helt enig med de andre, synes det var rigtig godt gjort... Der er alligevel grænser for hvad man vil finde sig i... ;)

Anmeld

22. maj 2008

Doktor Doolittle

Jeanne skriver:

Ja jeg ved ikke om jeg har overskredet en eller anden form for grænse. :) Og hvis jeg har - bare ærligt Sonny-boy!

Vi bor ved siden af landbrugsskolen, hvor de underviser beriddere o.l. De er da meget søde de heste, men de skider bare overalt :@ Det ville være ok hvis eleverne bare samlede op efter sig selv. Men jeg har ringet til skolen for at brokke mig 4 gange, og så bliver der samlet op...men kun den ene dag. Jeg er faktisk ret træt af at køre gennem hestelort hver eneste dag på min cykel, så nu har jeg samlet op efter dem. Og det ligger nu foran hoveddøren til sovesalen!!! Har vedlagt en lille seddel hvor jeg beder dem pænt om AT SAMLE DERES LORT SAMMEN - FOR F*****!!!!! Der var nogen som så mig gøre det, så nu får vi af se hvad der sker :P

HAHAHA grineren :)) og store klapsalver herfra 8D
Jeg havde gjort det samme.

Anmeld

22. maj 2008

st

Ha ha godt gået. Jeg havde gjort det samme.
Spændende om der ligger små pakker til dig i den nærmeste fremtid.

st.

Anmeld

22. maj 2008

1977

Profilbillede for 1977
Mange tak skal i have :D Ja der var ikke noget foran døren da jeg kom hjem og intet i postkasse, så der sker nok ikke noget (endnu) :P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.