Gravid MED hormonspiral.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. marts 2010

Anonym trådstarter

...Nogen der ved noget om det?

Kan ikke sige om jeg sku have haft min mens eller ej, idet den stort set ikke er eksisterende med spiralen, tilgengæld, kaster jeg op en gang imellem, og har det i det hele taget en smule underligt!!!

Nogen som har prøvet noget lignende, eller ved noget om de banditter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

...Nogen der ved noget om det?

Kan ikke sige om jeg sku have haft min mens eller ej, idet den stort set ikke er eksisterende med spiralen, tilgengæld, kaster jeg op en gang imellem, og har det i det hele taget en smule underligt!!!

Nogen som har prøvet noget lignende, eller ved noget om de banditter?

jeg har haft en hormon spiral i 4 år, og har fået en igen for 6 mdr siden....og har aldrig prøvet at blive gravid på den. de siger at den sku være 99 procent sikker.....men der er jo altid den ene procent.

jeg tror umiddelbart ikke du er gravid, men test da for en sikkerheds skyld. problemet med spiraler og graviditet er at der er stor risiko for at en evt. graviditet vil sidde udenfor livmoderen.

Anmeld

18. marts 2010

Anonym trådstarter

Den var negativ.

PYHA!

Jeg var sgu helt nervøs der!!! For det er bare ike lige tidspunktet for endnu en baby lige nu!! om et lille års tid er det bare helt iorden, men ikke nu!!

Tak for svar

Anmeld

18. marts 2010

Anonym trådstarter

nutche skriver:

jeg har haft en hormon spiral i 4 år, og har fået en igen for 6 mdr siden....og har aldrig prøvet at blive gravid på den. de siger at den sku være 99 procent sikker.....men der er jo altid den ene procent.

jeg tror umiddelbart ikke du er gravid, men test da for en sikkerheds skyld. problemet med spiraler og graviditet er at der er stor risiko for at en evt. graviditet vil sidde udenfor livmoderen.

Tak for svar

Anmeld

18. marts 2010

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

Den var negativ.

PYHA!

Jeg var sgu helt nervøs der!!! For det er bare ike lige tidspunktet for endnu en baby lige nu!! om et lille års tid er det bare helt iorden, men ikke nu!!

Tak for svar

det var godt jeg har selv gået og håbet at det faktisk ku ske....da jeg er høne skruk men nej den er bare super sikker...og det er vist godt nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.