Er der mon nogen der ved...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. marts 2010

propogberta

Hvor man kan finde en how to eller også bare kan foklare hvordan man får fondant på en helt rund bold?? Det er mig en gåde hvordan man kan få det glat uden en hel masse rynker.  Jeg skal lave en konformationskage i april og det blir nok noget med en fodbold så det ville være rart at vide inden så jeg ik går helt i selvsving  når jeg skal til at forsøge!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

Susan1978

jeg kan ikke forestille mig andet end at du skal have så stort så stort et stykke at trække ud over ellers skal du lappe den samme i stykker som en rigtig fodbold er.

Anmeld

4. marts 2010

Anasmor

Har skrevet til dig i det andet forum...

Anmeld

4. marts 2010

propogberta

Ja jeg har lige læst det...tak for hjælpen!

Anmeld

4. marts 2010

3rollinger

Anasmor skriver:

Har skrevet til dig i det andet forum...

Oev, saa kan vi andre jo ikke nyde godt af det

Anmeld

4. marts 2010

3rollinger

Anmeld

6. marts 2010

XXSS

Jeg har lagt et fodboldbillede ind. Man trækker simpelthen fondanten henover og glatter lige så stille rundt, mens man bruger noget mel eller andet på toppen og massagere nærmest hele vejen rundt, du kan se hvad du synes om min, men den er helt glat og fin, hvis man kan sige det.. Spørg endelig hvis du har flere spørgsmål lige omkring det  Lavede kage i en fodboldform.

Tanja

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. marts 2010

propogberta

Tak for dit svar! Men det jeg manglede var på en hel rund bold og ikke kun den halve...den har jeg lavet før! Men dejligt du gad svare

Anmeld

7. marts 2010

XXSS

Så samler du den under bolden, det som den skal stå på, evt. klippe i nogle af siderne og massagere det sammen så man ikke kan se folderne, det synes jeg har virket.

Beklager jeg ikke fik læst ordentligt god fornøjelse.

Tanja

Anmeld

7. marts 2010

propogberta

Skidt med det! Ja det var også det jeg var kommet frem til så nu forsøger jeg når der lige blir tid til det så må vi se om det lykkedes!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.