Nogen der kender en god fotograf?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

683 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. marts 2010

Sisley

Jeg overvejer at få taget nogle flotte billeder af mine gravide mave gerne i noget sort/hvid sløret agtigt halløj - gode idéer modtages med kyshånd for jeg er selv rimelig idéforladt! Jeg kunne nok også "overtales" til noget smagfuldt halvnøgent/undertøjsfoto.

Nogen der kender en god fotograf i Brønshøj/Herlev/Vanløse/København, som evt. kan pynte lidt på mine former. Strækmærker og hævede ankler er bare ikke noget jeg har lyst til at mindes bagefter.

Sara
30+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

M.O.A.R.

prøv og kontakt hende her  Janne Enevoldsen, hun bor i Svebølle.

www.je-photo.dk

Skal selv op og ha taget gravid fotos hos hende i sort hvid og med skygge.. Hun har rigtig mange gode ideer, hun er dygtig fotograf og rigtig rigtig sød.

Malene 33+2

Anmeld

4. marts 2010

Karo

Charlotte Hammer laver nogle rigtige gode billeder (holder til på islands brygge). Her er et af mig hun har taget.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. marts 2010

Sisley

MaleneF skriver:

prøv og kontakt hende her  Janne Enevoldsen, hun bor i Svebølle.

www.je-photo.dk

Skal selv op og ha taget gravid fotos hos hende i sort hvid og med skygge.. Hun har rigtig mange gode ideer, hun er dygtig fotograf og rigtig rigtig sød.

Malene 33+2

Svebølle er lidt for langt væk for mig, men tak i hvert fald for forslaget

Anmeld

4. marts 2010

Sisley

Karo skriver:

Charlotte Hammer laver nogle rigtige gode billeder (holder til på islands brygge). Her er et af mig hun har taget.

Uh hvor fint - er det også hende der har taget dit profilbillede (det var nemlig den stil jeg forestillede mig)?

Anmeld

4. marts 2010

Karo

Sisley skriver:

Uh hvor fint - er det også hende der har taget dit profilbillede (det var nemlig den stil jeg forestillede mig)?

ja det er den samme fotograf. Hun er rigtig dygtig og smadder sød.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.