Hvor kan man bare føle sig dum ( Penge )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Loa skriver:

Det kræver banken er villig til at låne pengene trods RKI, og det plejer de ikke at være........

hvis man passer sine ting osv.... så er de til at tale med... så længe de kan se man betaler som man skal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

Loa

ka-ri-na skriver:

hvis man passer sine ting osv.... så er de til at tale med... så længe de kan se man betaler som man skal

Nåh okay, syntes bare jeg havde forståelses af RKI bare var no go.

Jeg arbejder selv for et pengeinstitut, og der ved jeg da RKI er absolut no go, da vi ser det sådan at der er en grund til kunden er havnet der til at starte med....

Men kan sagtens være de er til at tale med... Det er da værd at prøve i hver fald......

Anmeld

4. marts 2010

Halbschön

ka-ri-na skriver:

du må ikke hænge mig op på det, men jeg er ret sikker på at du kan gøre sådan....:0)

et andet godt foreslag..... din bank er ikke interesseret i at låne dig så du kan betale gælden ud? så du betaler til banken i stedet? og er helt fri for det firma?

Jeg har også været et kort smut i RKI pga en dum telefon regning. Og så længe man står registreret, så MÅ banken ikke låne en penge. De må heller ikke udstede et dankort. - har man et i forvejen blir det dog ikke inddraget.

Anmeld

4. marts 2010

Bamseboet :D

Mig og min mand har haft noget ligende samme problem,

men vores bank ( lille lokal bank) ville gerne hjælpe. så nu har vi alle de gamle ( alle mulige små dumme lån, diverse kreditkort osv.osv. ( incl rki regninger) samlet til et lån i banken.

det er skønt at have fået styr på alt det gamle rod.  og meget billigere i længden, da vores bank dame ringede rundt og fik gælden ned på diverse regninger.

Held og lykke

Anmeld

4. marts 2010

Ansemusen

Jeg ved ikke meget om dette emne. Men jeg tænker at det er værd at prøve at gøre ALT hvad du kan for at forklare banken, at de jo kan se hvor godt din økonomi kører nu og har gjort det i flere år, og at du betaler af på din RKI-regning hver eneste måned sådan som du skal, så om de ikke godt vil hjælpe dig, så du kan betale til dem i stedet for RKI!

Anmeld

4. marts 2010

Anonym trådstarter

De MÅ ikke gøre noget så længe jeg står der.

Jeg snakkede jo med ham og han sagde at der ikke var noget at gøre, men at han rigtig gerne ville hjælpe hvis han kunne.
Jeg ringede også til advokat firmaet og RKI, men ingen hjælp kunne jeg få.
Nå men ja vi klare os nok, jeg må jo bare spørge igen når jeg har betalt det hele af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.