For præcis et år siden, var Malucca blevet "væk" på sygehuset.... Om aften den 3 marts, havde jeg pænt lagt den lille prut til at sove på intsive afd. og bevægede mig over på patienthotellet, hvor jeg var blevet installeret et par dage i forvejen....
Den 4 marts 09. kl. 08.00 møde jeg op på Maluccas stue, hvor det første jeg ser er en lille pige, som ligger i kuvøse, med c-pap, stor overvågning og div. slanger ledninger osv. osv. osv. I første omgang bliver jeg helt svimmel og panisk, for hvad er der dog sket med min lille skat. (på det tidspunkt lå M kun med overvågning og i åben vugge)
Går ud i vagtrummet og råber panisk og grædende til den meget forvirret sygeplejeske, hvaaaaad fanden er der sket med Malucca, hvor er hun henne????
Sent om aften havde de valgt at flytte hende ned på 12 sal. Da der var blevet født en lille pige, som var dårlig og skulle på intisive.
Bliver så fulgt ned på 12, stadig stor tudende, og der står "fru sneglefart" med flag og synger fødselsdags sang for mig... -Og LIne er i fuld gang med at pusle Malucca....
Ih altså hvor var jeg tudemarie resten af dagen... (-også fordi Malucca blev stresset over flytningen, så hun var skidt hele dagen)
Den 4 marts 10 kl. 08.00 køre jeg pænt i min lille automobile, er på vej ud med Lutten, pludselig lyner og brager det bagved mig med blåt blink og sirener.... -politibilen, svinger så ind foran mig, og gør tegn til jeg skal stoppe, bliver sgu helt panisk, troede jeg havde kørt en ned uden at ha´opdaget det.... Politietmændene kommer så pænt hen og spørger om jeg har kørekort, viser dem det, og spørger om jeg har gjort noget galt.... Næh det havde jeg ikke de tjekkede bare bilister idag... Måske de skulle gøre det mindre film-agtigt... De kikker så på hinanden og siger i kor. TILLYKKE med fødselsdaggen...
Håber den 4 marts 11 kl. 08.00 bliver mindre action-fyldt.