Den 4 marts kl. 08.00

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. marts 2010

Klumpe-dumpe

For præcis et år siden, var Malucca blevet "væk" på sygehuset.... Om aften den 3 marts, havde jeg pænt lagt den lille prut til at sove på intsive afd. og bevægede mig over på patienthotellet, hvor jeg var blevet installeret et par dage i forvejen....

Den 4 marts 09. kl. 08.00 møde jeg op på Maluccas stue, hvor det første jeg ser er en lille pige, som ligger i kuvøse, med c-pap, stor overvågning og div. slanger ledninger osv. osv. osv. I første omgang bliver jeg helt svimmel og panisk, for hvad er der dog sket med min lille skat. (på det tidspunkt lå M kun med overvågning og i åben vugge)

Går ud i vagtrummet og råber panisk og grædende til den meget forvirret sygeplejeske, hvaaaaad fanden er der sket med Malucca, hvor er hun henne????

Sent om aften havde de valgt at flytte hende ned på 12 sal. Da der var blevet født en lille pige, som var dårlig og skulle på intisive.

Bliver så fulgt ned på 12, stadig stor tudende, og der står "fru sneglefart" med flag og synger fødselsdags sang for mig... -Og LIne er i fuld gang med at pusle Malucca....

Ih altså hvor var jeg tudemarie resten af dagen... (-også fordi Malucca blev stresset over flytningen, så hun var skidt hele dagen)

Den 4 marts 10 kl. 08.00 køre jeg pænt i min lille automobile, er på vej ud med Lutten, pludselig lyner og brager det bagved mig med blåt blink og sirener.... -politibilen, svinger så ind foran mig, og gør tegn til jeg skal stoppe, bliver sgu helt panisk, troede jeg havde kørt en ned uden at ha´opdaget det.... Politietmændene kommer så pænt hen og spørger om jeg har kørekort, viser dem det, og spørger om jeg har gjort noget galt.... Næh det havde jeg ikke de tjekkede bare bilister idag... Måske de skulle gøre det mindre film-agtigt... De kikker så på hinanden og siger i kor. TILLYKKE med fødselsdaggen...

Håber den 4 marts 11 kl. 08.00 bliver mindre action-fyldt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Sikke da nogen historier...ja,det kan vel nærmest ikke blive mere dramatisk

Håber du får en rigtig skøn dag,det har du godtnok fortjent efter alt det I har været igennem.

Solskinsknus herfra

Anmeld

4. marts 2010

anna-jonas

Forhåbentlig ligger du i din seng med et lækkert hunk..........d. 4 marts 2011. Så der kan komme action, på en lidt anden måde. Griner.

Anmeld

4. marts 2010

Jules

Hold da op... Det var da noget værre noget! Ikke just den bedste måde at starte dagen på...

Håber på at næste år bliver med en god start!

Anmeld

4. marts 2010

oo

Anna-jonas skriver:

Forhåbentlig ligger du i din seng med et lækkert hunk..........d. 4 marts 2011. Så der kan komme action, på en lidt anden måde. Griner.

jeg er enig med Mette...en mand til tante Lilla er hermed bestilt

Anmeld

4. marts 2010

lion

Sikke action der har været de sidste 2 4 marts kl. 8.

Krydser fingre for at 4 marts 2011 kl. 8 bliver et stille tidspunkt.

Anmeld

4. marts 2010

Ni-ko-li-ne

malucca09 skriver:

For præcis et år siden, var Malucca blevet "væk" på sygehuset.... Om aften den 3 marts, havde jeg pænt lagt den lille prut til at sove på intsive afd. og bevægede mig over på patienthotellet, hvor jeg var blevet installeret et par dage i forvejen....

Den 4 marts 09. kl. 08.00 møde jeg op på Maluccas stue, hvor det første jeg ser er en lille pige, som ligger i kuvøse, med c-pap, stor overvågning og div. slanger ledninger osv. osv. osv. I første omgang bliver jeg helt svimmel og panisk, for hvad er der dog sket med min lille skat. (på det tidspunkt lå M kun med overvågning og i åben vugge)

Går ud i vagtrummet og råber panisk og grædende til den meget forvirret sygeplejeske, hvaaaaad fanden er der sket med Malucca, hvor er hun henne????

Sent om aften havde de valgt at flytte hende ned på 12 sal. Da der var blevet født en lille pige, som var dårlig og skulle på intisive.

Bliver så fulgt ned på 12, stadig stor tudende, og der står "fru sneglefart" med flag og synger fødselsdags sang for mig... -Og LIne er i fuld gang med at pusle Malucca....

Ih altså hvor var jeg tudemarie resten af dagen... (-også fordi Malucca blev stresset over flytningen, så hun var skidt hele dagen)

Den 4 marts 10 kl. 08.00 køre jeg pænt i min lille automobile, er på vej ud med Lutten, pludselig lyner og brager det bagved mig med blåt blink og sirener.... -politibilen, svinger så ind foran mig, og gør tegn til jeg skal stoppe, bliver sgu helt panisk, troede jeg havde kørt en ned uden at ha´opdaget det.... Politietmændene kommer så pænt hen og spørger om jeg har kørekort, viser dem det, og spørger om jeg har gjort noget galt.... Næh det havde jeg ikke de tjekkede bare bilister idag... Måske de skulle gøre det mindre film-agtigt... De kikker så på hinanden og siger i kor. TILLYKKE med fødselsdaggen...

hold op, den ene forskrækkelse er større end den anden!

og tillykke igen søde! ønsker dig en dejlig dag!

Anmeld

4. marts 2010

Karo

malucca09 skriver:

Det er da lidt sjovt, at der lige sker noget uventet på præcis dette tidspunkt samme dag Jeg kan godt se at det sidste år gav dig noget af en forskrækkelse, men det er da lidt pusigt politiet vælger at stoppe dig lige netop i dag på dette tidspunkt.

Hvis jeg var dig ville jeg glæde mig til næste år for at se hvad der nu kunne ske af sjove indslag kl 8.00.

Stort tillykke med dagen.

Anmeld

4. marts 2010

Bondepigen

Haha, griner altså lige lidt af den med strisserne, for det er da alligevel mindre dramatisk end forrige år. De havde nok lyst til at lege lidt...bare synd de lige skulle forskrække dig sådan.

KÆMPE tillykke med dagen, smukke. Håber du har og har haft en skøn dag!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.