for vidst snart forbud om at gå på Baby.dk ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

850 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. marts 2010

mamalicious

Ja pyyyyyyyh.... Kan simpelthen ikke lade være at "plage" min mand om en til!! - Vi har aftalt først at snakke om det til sommer, men når jeg er i dette skønne forum - med alle disse smukke maver og deljlige babyer, hvor I fortæller om den søde ventetid................. Er det lidt som om at jeg bliver 5 år igen , og plaaaaaaaaaager om "is" !!

He he holder mig lidt væk fra mavebillederne og fødselsberetningerne et stykke tid !! - Er jeg mon den eneste???? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

9510

mamalicious skriver:

Ja pyyyyyyyh.... Kan simpelthen ikke lade være at "plage" min mand om en til!! - Vi har aftalt først at snakke om det til sommer, men når jeg er i dette skønne forum - med alle disse smukke maver og deljlige babyer, hvor I fortæller om den søde ventetid................. Er det lidt som om at jeg bliver 5 år igen , og plaaaaaaaaaager om "is" !!

He he holder mig lidt væk fra mavebillederne og fødselsberetningerne et stykke tid !! - Er jeg mon den eneste???? 

Nej det er du ikke, og jeg har endda en på 6 måneder, men har bare vildt lyst til en mere

Anmeld

6. april 2010

mamalicious

Nej det er du ikke, og jeg har endda en på 6 måneder, men har bare vildt lyst til en mere

Skønt at hører, at man ikke er den eneste !!!

Wow, hvor cool efter 6 mdr. !!!! Bare klø på !!!!

Anmeld

6. april 2010

Honningblomst

Jeg får på ingen måde lyst til flere...babyer er skønne, men jeg gider simpelthen ikke det cirkus igen...jeg har tre store unger og er ikke så afhængig mere, så nej, jeg får bestemt ikke lyst, tværtimod. Så bliver jeg konstant mindet om alt det jeg ikke savner herinde...

Anmeld

6. april 2010

9510

mamalicious skriver:

Skønt at hører, at man ikke er den eneste !!!

Wow, hvor cool efter 6 mdr. !!!! Bare klø på !!!!

Øver også hver gang manden er hjemme

Anmeld

6. april 2010

foto på lærred

Sommer starter jo til juni så ikke så længe til, at I kan gå i gang med at forsøge Held og lykke med det.

Anmeld

6. april 2010

mamalicious

foto på lærred skriver:

Sommer starter jo til juni så ikke så længe til, at I kan gå i gang med at forsøge Held og lykke med det.

Taaaak ..... Men vi skal først snakke om, det er det vi begge vil ??? ( til sommer )- Og SÅ evt. igang !!!

Anmeld

6. april 2010

Lone Jakobsen

nej nej du er ikke den eneste....selv med 4 børn bliver jeg stadig skruk her (fra tid til anden)

Anmeld

6. april 2010

mamalicious

nutche skriver:

nej nej du er ikke den eneste....selv med 4 børn bliver jeg stadig skruk her (fra tid til anden)

Dejligt at hører !!!..... og også lidt skræmmende, at man stadig efter 4 kan have det sådan - Er sikker på, at jeg heller ALDRIG bliver færdig..... Herligt at møde ligestillede

Anmeld

6. april 2010

4xGreve

Jeg har fået de/det barn jeg skal have - nøjes med Daniella men nøj hvor kan jeg også blive skruk!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.