Ham kender jeg, har gået i folkeskole med ham

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. marts 2010

Findusinde

Fuldstændig intetsigende indlæg!

Ham der Wassim Hallal, ham der er helvedes kokken i tv2´s ripoff af Hells kitchen... HAM har jeg gået i folkeskole med!

Havde aldrig regnet med at han drev det så vidt!  Men dygtig ser det sku ud til han er!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Fuldstændig intetsigende indlæg!

Ham der Wassim Hallal, ham der er helvedes kokken i tv2´s ripoff af Hells kitchen... HAM har jeg gået i folkeskole med!

Havde aldrig regnet med at han drev det så vidt!  Men dygtig ser det sku ud til han er!

han er sikkert en god kok:0) jeg synes bare det floæpper lidt med "helvedes køkken" bla bla bla.... man kan ikke kopiere alt:0)

men hvor er det lidt sjovt pludselig at se en man kender i TV

Anmeld

4. marts 2010

Findusinde

ka-ri-na skriver:

han er sikkert en god kok:0) jeg synes bare det floæpper lidt med "helvedes køkken" bla bla bla.... man kan ikke kopiere alt:0)

Helt enig... Er ikke så forbandet vild med når danskerne prøver at kopiere Amerikanske, eller andre landes serier, bare fordi det er en succes i det pågældende land, er det jo ikke garanti for at det blir  det herhjemme..

Har lige læst mig frem til at han er blandt de 10 af danmarks bedste kokke..

Anmeld

4. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Findusinde skriver:

Helt enig... Er ikke så forbandet vild med når danskerne prøver at kopiere Amerikanske, eller andre landes serier, bare fordi det er en succes i det pågældende land, er det jo ikke garanti for at det blir  det herhjemme..

Har lige læst mig frem til at han er blandt de 10 af danmarks bedste kokke..

det vildt nok, så laver han god mad.... mmmmmm jeg er sulten

Anmeld

4. marts 2010

Findusinde

ka-ri-na skriver:

det vildt nok, så laver han god mad.... mmmmmm jeg er sulten

Er også pænt sulten, må ud og lave dagens smoothie..  Jeg havde godt nok aldrig nogensinde regnet med at han ville drive det til noget som helst da vi gik i skole...

Anmeld

4. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Findusinde skriver:

Er også pænt sulten, må ud og lave dagens smoothie..  Jeg havde godt nok aldrig nogensinde regnet med at han ville drive det til noget som helst da vi gik i skole...

man bliver overrasket:0)

mmmmm smoothie.... jeg fik en til morgenmad....

Anmeld

4. marts 2010

Findusinde

ka-ri-na skriver:

man bliver overrasket:0)

mmmmm smoothie.... jeg fik en til morgenmad....

Jeg er ihvertfald pææænt overrasket over ham..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.