i morgen er det 17 år siden jeg blev mor <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2010

BinaMor

tillykke!!

han er da godt nok også en kønnert! smukke øjne. han må være ret populær blandt tøserne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

Grynt

wamse skriver:

Er det ikke for vildt, tænk at min lille baby bliver 17 år i morgen

Her er lidt billeder af min dreng...

Tillykke med din dreng som jo nu er 17 år idag hurra hurra hurra. Jo det er vildt at tænke på at det nu er 17 år siden. Jeg kan så også fortælle dig at idag den 4 marts, ligesom din dreng, har jeg en dreng som bliver 21 år  

Så Wamse, tillykke til dig og mig med vores skønne store drenge Det har vi jo egentlig gjort meget godt, ik

Anmeld

4. marts 2010

Honningblomst

Åh altså.. stort tillykke med din store flotte dreng...tiden går så stærkt, synes slet ikke det er til at forstå hvor alle de år bliver af....de er dejlige som små, men mindst lige så fantastiske når de bliver ældre...

TILLYKKE med ham...

KNus..

Anmeld

4. marts 2010

mamalicious

Kære Wamse... Tillykke med din unge mand !! - Ja for sådan en stor flot fyr kan man da ikke kalde dreng ;o)..... Hold da helt, kan slet ikke forestille mig, at mine drenge bliver SÅ store

Det må være ganske specielt, og med en stolt følelse, at ens store dreng , - bliver til en ung mand !!

Stort tillykke med ham !!

Tanker mamalicious

Anmeld

4. marts 2010

Diana...

17 år det jo vild han er jo en ung mand STORT TILLYKKE MED HAM. 

Jeg kan slet ikke forstille mig hvordan det vil være til den tid haha. Tiden går så stærkt. 

Og sikke en flot fyr han.

Knus til dig. 

Anmeld

4. marts 2010

Cris

Tillykke Wanse!

Han er en meget flot fyr!   Er det ikke gået utrolig hurtigt!!! Min mor sige til mig nogle gange, at en gang i mellem har hun svært med at tro, at vi (min søster og jeg) en gang har været babier

Anmeld

4. marts 2010

otlitrom

Tillykke med ham, søde Wamse! Det er en flot fyr du har dig der.

Grinte lidt, da du skrev du havde givet op med kæresternes navne.. hihi For ja, dengang sku man da være kærester med Karl, Kurt og Kenny.. Helst på én gang

Håber I får en dejlig dag!

Anmeld

4. marts 2010

wamse

Grynt/Tina skriver:

Tillykke med din dreng som jo nu er 17 år idag hurra hurra hurra. Jo det er vildt at tænke på at det nu er 17 år siden. Jeg kan så også fortælle dig at idag den 4 marts, ligesom din dreng, har jeg en dreng som bliver 21 år  

Så Wamse, tillykke til dig og mig med vores skønne store drenge Det har vi jo egentlig gjort meget godt, ik

Stort tillykke med din søn også

Anmeld

4. marts 2010

LinLin

Tillykke med ham!

Anmeld

4. marts 2010

Sakris

Sikke en køn dreng du har, og mange gange tillykke med ham!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.