Fåååååk - ser i det på kanal4 nu???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Holddahelt fest... Den ene tvilling var ved at kvæle den anden, så de lavede et kirugisk indgreb via kamera indigennem livmoderen udefra... Næsten som da jeg fik lavet moderkagebiopsi... Så da de havde sepereret babyernes blod gennemstrømning så tømte de 4,5 LITER fostervand ud af den enes fostersæk, fordi han simpelthen havde produceret for meget, så der ikke var plads til den anden. HVOR VILDT og man ser babyerne inde i maven. Med cam og ikke kun scanner... Der er lige reklamer nu Se det!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

Risen

Jaa overvejede også at oprette en tråd, men du kom mig i forkøbet .. Det var helt vildt at se de 5 tæer og 2 fødder ! Virkelig utroligt , troede slet ikke det kunne lade sig gøre .. !

Anmeld

3. marts 2010

mariamiss6

Aaaaarj jeg kommer jo for sent... jeg ser jo altid kanal 5 på denne tid hehe....

Anmeld

3. marts 2010

Moderator

mariamiss6 skriver:

Aaaaarj jeg kommer jo for sent... jeg ser jo altid kanal 5 på denne tid hehe....

ZAP!!!!... (heldigvis falder jeg ikke i søvn, for jeg er jo lige vågnet - så jeg holder mig vågen i hele programmet!)

Anmeld

3. marts 2010

mariamiss6

Zafir skriver:

ZAP!!!!... (heldigvis falder jeg ikke i søvn, for jeg er jo lige vågnet - så jeg holder mig vågen i hele programmet!)

Lige vågnet????

Anmeld

3. marts 2010

Moderator

mariamiss6 skriver:

Lige vågnet????

Idun ville putte med mig på sofaen... Og jeg havde smækket armene omkring hende... og var faldet i SØVN, da jeg ville se DUM... Så jeg fik hverken set DUM eller DUMS drøm... æv. Zzz...

Anmeld

3. marts 2010

mariamiss6

Zafir skriver:

Idun ville putte med mig på sofaen... Og jeg havde smækket armene omkring hende... og var faldet i SØVN, da jeg ville se DUM... Så jeg fik hverken set DUM eller DUMS drøm... æv. Zzz...

Aaaaarj hehe....

Anmeld

3. marts 2010

Low

Zafir skriver:

Holddahelt fest... Den ene tvilling var ved at kvæle den anden, så de lavede et kirugisk indgreb via kamera indigennem livmoderen udefra... Næsten som da jeg fik lavet moderkagebiopsi... Så da de havde sepereret babyernes blod gennemstrømning så tømte de 4,5 LITER fostervand ud af den enes fostersæk, fordi han simpelthen havde produceret for meget, så der ikke var plads til den anden. HVOR VILDT og man ser babyerne inde i maven. Med cam og ikke kun scanner... Der er lige reklamer nu Se det!!

Øv jeg kan slet ikke se de kanaler her hjemme. Tror du at der kommer en genudsendelse?

Det lyder virkelig spændene

Anmeld

3. marts 2010

mariamiss6

Zafir skriver:

dem der er der nu med babyen Caspar, mistede de den anden tvilling eller hvad? jeg var lige på toilettet

Anmeld

4. marts 2010

lotte32

æv jeg faldt i søvn og så ikke slutningen fik de reddet begge hold tvillinger eller hvad endte det med??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.