nu må jeg styre mit shopperi!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2010

MORJESPERSEN

Milka skriver:

her fie:

http://www.pompdelux.dk/p/webshop-webshop-little-girl-outerwear/532-eva-little-hoodie

de leverer først senere på måneden, men det er jeg ligeglad med

Hold da op de har lækket tøj, det er helt sikkeret et sted jeg skal shoppe frem over!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

anna-jonas

Den støvede lilla, har jeg lige vasket og lagt i Ida's skuffe..............sammen med en buskedragt i klovnemodel, i tern og med smocksyninger.................Åhhhh...........altså, det er altså for dyrt at få piger.

Anmeld

3. marts 2010

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Den støvede lilla, har jeg lige vasket og lagt i Ida's skuffe..............sammen med en buskedragt i klovnemodel, i tern og med smocksyninger.................Åhhhh...........altså, det er altså for dyrt at få piger.

Det glæder jeg mig til Ida vokser ud af

Anmeld

4. marts 2010

TbCp

Pomp deluxe tøj er simpelthen bare FOR lækkert! Liva har også en del derfra, jeg EEEEELSKER det

Anmeld

4. marts 2010

TbCp

TbCp skriver:

Pomp deluxe tøj er simpelthen bare FOR lækkert! Liva har også en del derfra, jeg EEEEELSKER det

Oi deres regndragter er da også bare vildt søde!

Anmeld

4. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

... kunne bare virkelig ikke stå for de her hoodies! har lige bestilt 2, en som på billedet og en i sådan en støvet lilla

ej men, de er virkelig også Fine!

Anmeld

4. marts 2010

NaFe

uha elsker pompdelux....

feluca har den trøjde der, bare i lilla..den er så fed, hun havde den også sidste år i brun med guldtråd... Jeg har købt for 2400 kr fra deres nye kollektion her...så vildt lækkert tøj de har altså....

Anmeld

4. marts 2010

Karo

Milka skriver:

... kunne bare virkelig ikke stå for de her hoodies! har lige bestilt 2, en som på billedet og en i sådan en støvet lilla

Hvor er den bare lækker

Jeg er helt sikker på at pigerne vil se helt fantastisk ud i dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.