Æv :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. marts 2010

Vinker

Stakkels lille Niklas Emil brækkede sig udover det hele her for en times tid siden. Udover ham selv, mig og trægulvet mm. Og det typiske er at Morten er i Odense og kommer først hjem i morgen til aften, æv.

Heldigvis virkede Niklas Emil ret frisk efter han havde kastet op så han ville rigtig gerne i et dejligt karbad (hvilket var ret tiltrængt) Så kunne jeg ellers løbe rundt og vaske gulvet, skylde tøjet op og selv få noget andet på mens jeg havde et halvt øje på drengen i badet.

Nu er han blevet puttet og jeg håber virkelig han ikke kaster op igen - ville være træls at han gjorde det i sengen!

Tvivler på at jeg får sovet ret meget i nat fordi jeg vil ligge og lytte ekstra meget efter ham fordi jeg er bange for han ligger og kaster op :(

Kommer helt til at tænke på den gang han var 4-5 mdr gammel hvor jeg også var selv med ham og han bare kastede voldsomt op (ca 10 gange på 1-2 timer) Det er bare aldrig sjovt :(

Måske han har fanget sig det sygdoms-halløj jeg selv lige har været igennem for jeg brækkede mig også 2 gange og så begyndte det ellers den anden vej dagen efter....

Nu kunne jeg ret godt klare et varmt bad!

Ja lige lidt hyggeligt aften-læsning herfra :s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

Barbamama

Puha... Ej jeg håber heller ikke for ham at det bliver værre. Det er altid ekstra synd når det er børn der er syge.... Har sgu så ondt af dem. God bedring med din lille mand

Anmeld

3. marts 2010

TbCp

Øv stakkels Niklas Emil

Det er så synd for de forstår jo slet ikke havd der sker...

Jeg går altid helt i panik og ved slet ikke hvor jeg skal starte med at gøre rent

Håber han nøjes med den ene gang!

Anmeld

3. marts 2010

Jules

Vinker skriver:

Stakkels lille Niklas Emil brækkede sig udover det hele her for en times tid siden. Udover ham selv, mig og trægulvet mm. Og det typiske er at Morten er i Odense og kommer først hjem i morgen til aften, æv.

Heldigvis virkede Niklas Emil ret frisk efter han havde kastet op så han ville rigtig gerne i et dejligt karbad (hvilket var ret tiltrængt) Så kunne jeg ellers løbe rundt og vaske gulvet, skylde tøjet op og selv få noget andet på mens jeg havde et halvt øje på drengen i badet.

Nu er han blevet puttet og jeg håber virkelig han ikke kaster op igen - ville være træls at han gjorde det i sengen!

Tvivler på at jeg får sovet ret meget i nat fordi jeg vil ligge og lytte ekstra meget efter ham fordi jeg er bange for han ligger og kaster op :(

Kommer helt til at tænke på den gang han var 4-5 mdr gammel hvor jeg også var selv med ham og han bare kastede voldsomt op (ca 10 gange på 1-2 timer) Det er bare aldrig sjovt :(

Måske han har fanget sig det sygdoms-halløj jeg selv lige har været igennem for jeg brækkede mig også 2 gange og så begyndte det ellers den anden vej dagen efter....

Nu kunne jeg ret godt klare et varmt bad!

Ja lige lidt hyggeligt aften-læsning herfra :s

Åh nej :( Stakkels dreng... Håber snart han er frisk igen....

Det er bare øv at være alene om det når de kære små er syge :(

Håber du har taget det lange varme bad du trængte til

Anmeld

3. marts 2010

Milka

åh nej god bedring, krydser fingre for at det kun er den ene gang og at i får en rolig nat ...

Anmeld

3. marts 2010

Bondepigen

Krydser  for at søde NE ikke kaster op mere i denne omgang!!! Så god bedring med ham!

Anmeld

3. marts 2010

anna-jonas

Jeg kan godt huske dengang, hvor NE kastede voldsomt op...........og hvor Morten heller ikke var hjemme...................der var du lige ved at gå i panik, for du havde bræk all over.

Håber at i får en stille nat, og at det bare var et enkelt stående tilfælde.

Knus Mette

Anmeld

3. marts 2010

Ranarupta

Nåååh, lille Niklas Emil altså...

Rigtigt god bedring med ham og håber, at han holder alt i sig for natten.

Anmeld

3. marts 2010

Vinker

TAK for alle jeres søde ord!

Heldigvis så sover han bare tungt og har gjort det den sidste time. Håber inderligt at hans krop bare arbejder og at han bare sover så han kan blive frisk igen, min lille pusling.

Tror efterhånden jeg er ved at ha styr på det herhjemme igen. Har lige sat 2. vask tøj over og har været i et dejligt varmt bad. Nu sidder jeg og smasker sharonfrugt i mig og har sørme også en guldbare med skildpadde liggende ved min side, mums. trænger vidst bare til lidt sukker!

Anmeld

3. marts 2010

Vinker

Anna-jonas skriver:

Jeg kan godt huske dengang, hvor NE kastede voldsomt op...........og hvor Morten heller ikke var hjemme...................der var du lige ved at gå i panik, for du havde bræk all over.

Håber at i får en stille nat, og at det bare var et enkelt stående tilfælde.

Knus Mette

Ja for pokker jeg gik i panik sidste gang. Jeg stor tudede og vidste snart ikke hvad jeg skulle stille op. Niklas Emil rystede og græd og kastede op og jeg kunne ingen ende se på det hele, puuuuh. Vil sige det er lidt nemmere nu han er blevet det større, men stadig frygteligt :s

tak for dine søde ord ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.