Stakkels lille Niklas Emil brækkede sig udover det hele her for en times tid siden. Udover ham selv, mig og trægulvet mm. Og det typiske er at Morten er i Odense og kommer først hjem i morgen til aften, æv.
Heldigvis virkede Niklas Emil ret frisk efter han havde kastet op så han ville rigtig gerne i et dejligt karbad (hvilket var ret tiltrængt) Så kunne jeg ellers løbe rundt og vaske gulvet, skylde tøjet op og selv få noget andet på mens jeg havde et halvt øje på drengen i badet.
Nu er han blevet puttet og jeg håber virkelig han ikke kaster op igen - ville være træls at han gjorde det i sengen!
Tvivler på at jeg får sovet ret meget i nat fordi jeg vil ligge og lytte ekstra meget efter ham fordi jeg er bange for han ligger og kaster op :(
Kommer helt til at tænke på den gang han var 4-5 mdr gammel hvor jeg også var selv med ham og han bare kastede voldsomt op (ca 10 gange på 1-2 timer) Det er bare aldrig sjovt :(
Måske han har fanget sig det sygdoms-halløj jeg selv lige har været igennem for jeg brækkede mig også 2 gange og så begyndte det ellers den anden vej dagen efter....
Nu kunne jeg ret godt klare et varmt bad!
Ja lige lidt hyggeligt aften-læsning herfra :s
Anmeld