Faren har adhd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

762 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. marts 2010

mor til Felix

er der nogle der ved om ADHD personer må væer alene med deres barn i weekenderne? jeg er ikke sammen med faren mere men på et tidspunkt skal Felix sove hos ham hver anden weekend.. men jeg har hørt så meget at de ikke kan styre deres vrede også det går ud over barnet.. er meget bange for han vil kun finde på og gøre felix fortræd.. Nogle der ved om hvad statsamtet vil sige til det?? vil de være ligeglade og sige det ikke betyder noget han har ADHD der er ingen forskel på en alm person.. Vi er uenig om samvær. men det er osse fordi jeg er bange for sætte felix alene sammen med faren..

Håber nogle kan hjælpe mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

frk Jensen

mor til Felix skriver:

er der nogle der ved om ADHD personer må væer alene med deres barn i weekenderne? jeg er ikke sammen med faren mere men på et tidspunkt skal Felix sove hos ham hver anden weekend.. men jeg har hørt så meget at de ikke kan styre deres vrede også det går ud over barnet.. er meget bange for han vil kun finde på og gøre felix fortræd.. Nogle der ved om hvad statsamtet vil sige til det?? vil de være ligeglade og sige det ikke betyder noget han har ADHD der er ingen forskel på en alm person.. Vi er uenig om samvær. men det er osse fordi jeg er bange for sætte felix alene sammen med faren..

Håber nogle kan hjælpe mig..

Hvor slem er hans grad af adhd har hans far?

Jeg ville umiddelbart ringe til statsforvaltningen og høre af.. de kan råde og vejlede dig bedst

Anmeld

3. marts 2010

trunte89

Nu er det jo meget forskelligt hvordan personen er mærket af adhd.

Min kæreste har det, og han kan godt være alene med vores datter. Han kan dog bare ikke overskue det alt for længe af gangen.

Håber I finder en god løsning for jer alle 3.

Anmeld

3. marts 2010

mor til Felix

Det ved jeg ikke.. så godt kender jeg ham ikke. vi skal til statamtet d 18 marts så der har jeg osse tænkt mig og snakke om det.. men kun være dejligt hvis nogle vidste noget om det så jeg var forbedret på deres svare..

Anmeld

3. marts 2010

mor til Felix

trunte89 skriver:

Nu er det jo meget forskelligt hvordan personen er mærket af adhd.

Min kæreste har det, og han kan godt være alene med vores datter. Han kan dog bare ikke overskue det alt for længe af gangen.

Håber I finder en god løsning for jer alle 3.

okay jeg tror heller ikke min eks kan være sammen med felix en helt weekend.. for han er ikke klare over hvor hårdt det er... Men han mener han kan klare det. håber kommunen vil overvåge ham så kan jeg være tryg..

Anmeld

3. marts 2010

trunte89

mor til Felix skriver:

okay jeg tror heller ikke min eks kan være sammen med felix en helt weekend.. for han er ikke klare over hvor hårdt det er... Men han mener han kan klare det. håber kommunen vil overvåge ham så kan jeg være tryg..

Nej, det er nok en lige lovlig stor mundfuld med en hel weekend.

Men jeg forstår godt dine tanker og bekymringer. Jeg har selv tænkt hvordan det ville være hvis vi gik fra hinanden.

Det er sjældent jeg er ude om aftenen fordi han ikke magter så meget.

Anmeld

3. marts 2010

frk Jensen

mor til Felix skriver:

Det ved jeg ikke.. så godt kender jeg ham ikke. vi skal til statamtet d 18 marts så der har jeg osse tænkt mig og snakke om det.. men kun være dejligt hvis nogle vidste noget om det så jeg var forbedret på deres svare..

Det er bare at ringe til sf og høre hvad de siger..

Hvor gammel er felix og har han set ham regelmæssigt?

Jeg har fået overvåget samkvem mellem min søn og hans far, da han har voldelige tendenser.

sjovt, den 18 marts skal jeg i retten...

Anmeld

3. marts 2010

mor til Felix

ja så må jeg prøve ringe til dem imorgen...

hehe hvor sjovt jeg ved min eks har været oppe og slås men tror ikke det står på nogle papir nogle steder.. Jeg håber de vil overvåge ham..

Anmeld

3. marts 2010

mor til Felix

felix er 3 mdr ja han har set ham hos mig hver 14 dag

Anmeld

3. marts 2010

mor til Felix

trunte89 skriver:

Nej, det er nok en lige lovlig stor mundfuld med en hel weekend.

Men jeg forstår godt dine tanker og bekymringer. Jeg har selv tænkt hvordan det ville være hvis vi gik fra hinanden.

Det er sjældent jeg er ude om aftenen fordi han ikke magter så meget.

nej det forstår jeg da godt.. det vil jeg heler ikke gøre hvis jeg stadig var sammen med faren.. men ja forstår du bliver begymret hvis i går fra hinandne, men det gøre i ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.