4 års undersøgelse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

835 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. marts 2010

Pia.

Så er den vel overstået...

Meget aktiv dreng i super trivsel. Modig og meget snaksagelig, helt klart og tydeligt sprog, udtaler ord og sætninger helt perfekt, mange venner og elsker at lege og gå i børnehave, ja det var hvad lægen skrev.

Vægt: 20 kilo.

Højde: 107,5 cm.

Det lille stik, tog han nu meget fint, men AV, lidt ondt gjorde det og han kneb en lille tåre og sagde, "det har jeg altså ikke lyst til at gøre nogen sinde igen, MOR" (med meget bestemt stemme)...

Lægen undersøgte øjne og ører som også var fine, DOG, fandt lægen en lille (RØD) dimsedut !!! i det ene øre og vi blev sendt videre til ørerlægen - som INTET fandt andet end voks og to (BLÅ) dræn der blev pillet ud - så alt vel der også....

Knus Pia, med en lille opdate på sin 4 årige store dreng...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

Honningblomst

Pia. skriver:

Så er den vel overstået...

Meget aktiv dreng i super trivsel. Modig og meget snaksagelig, helt klart og tydeligt sprog, udtaler ord og sætninger helt perfekt, mange venner og elsker at lege og gå i børnehave, ja det var hvad lægen skrev.

Vægt: 20 kilo.

Højde: 107,5 cm.

Det lille stik, tog han nu meget fint, men AV, lidt ondt gjorde det og han kneb en lille tåre og sagde, "det har jeg altså ikke lyst til at gøre nogen sinde igen, MOR" (med meget bestemt stemme)...

Lægen undersøgte øjne og ører som også var fine, DOG, fandt lægen en lille (RØD) dimsedut !!! i det ene øre og vi blev sendt videre til ørerlægen - som INTET fandt andet end voks og to (BLÅ) dræn der blev pillet ud - så alt vel der også....

Knus Pia, med en lille opdate på sin 4 årige store dreng...

Hvor dejligt at alt er som det skal være.... håber snart vi kan hilse på den store dreng..

Knus..

Anmeld

3. marts 2010

iris-mor

Det lyder godt.

Min samvittighed er næsten sort, jeg har først i dag bestilt tid til vores datters 4 års undersøgelse, og hun er nu 4½år. Det gode er at tiden nu er bestilt - og jeg sender faren når der skal stikkes.

ida

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.