Sat forkert

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. marts 2010

Anonym trådstarter

Hvor meget tror i at de kan skønne forkert med hvor langt man er henne? Kan det være en uge eller flere uger?

Har i oplevet det eller kender i nogle der har?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

4kløver

Jeg har aldrig hørt om uger  Kun få dage

Anmeld

3. marts 2010

Low

Jeg har hørt om en der blev rykket 2 uger

Anmeld

3. marts 2010

Anonym trådstarter

1½ måned ville ikke kunne lade sig gøre?

Anmeld

3. marts 2010

Low

Det lyder af meget. Det ved jeg ikke om det kan lade sig gøre

Anmeld

3. marts 2010

4kløver

Spøger lige.. er det fordi du ikke kom til lægen da din første mens ikke kom og dine hjemmeprøver var neg..?og så har vente længe med at gå til lægen??

Anmeld

3. marts 2010

Muffinmus

Hvis vi kun snakker om en læge der har trykket dig på maven, så jo, så kan de godt skyde forkert på hvor langt du er. Er det en scanning er det knap så sansynligt.)

Og 1,5 mdr lyder RET underligt, alt efter hvornår du havde sidste mens dag og hvor lang din cyklus er. ?????

Hvis du skriver det kan folk herinde vist bedre hjælpe dig.

Og husk, abre fordi du VED du hadve sex en bestemt dato betyder det ikke du nødvendigvis blev gravid den dato..der kan være op til 5 dages forskel nemlig

Anmeld

3. marts 2010

Anonym trådstarter

4kløver skriver:

Spøger lige.. er det fordi du ikke kom til lægen da din første mens ikke kom og dine hjemmeprøver var neg..?og så har vente længe med at gå til lægen??

Barnet er født. Og få altid af vide at h*n ligner sin far. Men dag sad jeg og kiggede på h*n og kom ikke til at tænke på faren men på en jeg var sammen med 1½ måned inden faren. Blev hurtig gravid da jeg mødte hans far.

Anmeld

3. marts 2010

Muffinmus

så nej, så har du været til scanning flere gange og der er INGEN mulighed for at du ville være sat 6 uger forkert. Det er str forskellen simpelthen for stort til:-)

Anmeld

3. marts 2010

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

så nej, så har du været til scanning flere gange og der er INGEN mulighed for at du ville være sat 6 uger forkert. Det er str forskellen simpelthen for stort til:-)

Tak. Var bare en klam tanke at få. For går ikke og tænker på ham til hverdag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.