Babymos

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

528 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. marts 2010

Maria.

Altså... Ved godt der er lang tid til.. Er kun i uge 29, men elsker at være i god tid..

Da min søn var lille opgav jeg at lave babymos selv, da jeg havde en lorte blender!!  På trods af at det var et stort ønske for mig at lave det selv.. Det blev så bare Øko i stedet..

Denne gang er jeg fast besluttet på at lave det selv, da jeg har fået en Kitchen Aid Blender

MEN er der nogen som har gode opskrifter eller ved hvor de kan findes? Skriv gerne om det kan fryses også!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Maria. skriver:

Altså... Ved godt der er lang tid til.. Er kun i uge 29, men elsker at være i god tid..

Da min søn var lille opgav jeg at lave babymos selv, da jeg havde en lorte blender!!  På trods af at det var et stort ønske for mig at lave det selv.. Det blev så bare Øko i stedet..

Denne gang er jeg fast besluttet på at lave det selv, da jeg har fået en Kitchen Aid Blender

MEN er der nogen som har gode opskrifter eller ved hvor de kan findes? Skriv gerne om det kan fryses også!?

du får et hæfte af sundhedsplejersken ved deres første besøg.. der er opskrifter i

Ellers mener jeg at der er et hæfte på sundhedsstyrelsens hjemmeside!?

Knus

Anmeld

3. marts 2010

Pige2009

Her er linket til bogen fra sundhedsstyrelsen

http://www.sst.dk/publ/Publ2009/CFF/boern/mad_2009.pdf

K.h. Linda

Anmeld

3. marts 2010

MorTilGustav

Caroline86 skriver:

du får et hæfte af sundhedsplejersken ved deres første besøg.. der er opskrifter i

Ellers mener jeg at der er et hæfte på sundhedsstyrelsens hjemmeside!?

Knus

Æv, den har jeg ikke fået af min SP
Så den på apoteket og spurgte (HELDIGVIS) om det var en man bare kunne tage, men dét var det bestemt ikke.. Der koster den sgu 65 kr

Anmeld

4. marts 2010

Maria.

TAK!

Anmeld

4. marts 2010

Ni-ko-li-ne

MorTilGustav skriver:

Æv, den har jeg ikke fået af min SP
Så den på apoteket og spurgte (HELDIGVIS) om det var en man bare kunne tage, men dét var det bestemt ikke.. Der koster den sgu 65 kr

der er to forskellige.... den jeg fik af min SP var et tyndt hæfte.... den anden købte jeg også selv:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.