Sutteflasker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

591 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. marts 2010

K&S

Hej hej

Nu er jeg nået til overvejelser omkring sutteflasker - der findes jo så mange forskellige mærker, type m.m. - det er jo en jungle ligesom alt andet...!

Hvad har I valgt?

Knus Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

BetonSlotsPrinsesserne

K&S skriver:

Hej hej

Nu er jeg nået til overvejelser omkring sutteflasker - der findes jo så mange forskellige mærker, type m.m. - det er jo en jungle ligesom alt andet...!

Hvad har I valgt?

Knus Katja

Hejsa.... Havde de 'gamle' Nuk flasker og sutter til at stå hvis ikke Astrid ville have bryst. Da hun blev 7 mdr og der ikke var mere mælk begyndte hun så at få de flasker. Men ville pludselig ikke have dem mere. Men da jeg synes Nuk er så godt valgte jeg at købe de nye Nuk flasker (altså de tykke) og det kører super..
Så dem vil jeg anbefale

Anmeld

3. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Vi valgte Avent...men Nikoline slugte for meget luft... Så gik vi over til MAM og så var der ingen problemet... Jeg kender flere der har været glade ved MAM

Anmeld

3. marts 2010

Pige2009

Jeg købte en MAM inden jeg fødte og den har vi været rigtig glad for, da den er så smart indrettet, at baby ikke sluger så meget luft under måltidet. Desuden indeholder den ingen skadelige stoffer for baby.

Men lad være med at købe mere end en sutteflaske inden du føder, for du har ikke behov for flere, hvis kun kan amme

K.h. Linda

Anmeld

3. marts 2010

Maria.

Vi brugte Avent  Dog først da han fik vand i flaske.. Da jeg ammede..

Anmeld

3. marts 2010

frk Jensen

De billige fra Bilka.. Selve hovederne koster vist 2 for 30 kr så dem skiftede jeg ret ofte.
Marcus fik stukket en almindelig rund sut i munden så barselsgangen, og siden han fik den nægtede han at sutte på andet.

Så ingen MAM eller Advent herfra, selvom jeg tror de er gode...

Anmeld

4. marts 2010

K&S

Hej hej

Tak for jeres svar, det hjælper altid lidt at høre andres erfaringer...!

Knus Katja

Anmeld

4. marts 2010

nannanadja

vi bruger avent sutteflasker og de er super gode, baby sluger ikke luft ind med dem.

men sutteflaske varmeren fra phillips som er lavet til avebt sutteflaskerne som koster næsten 1000kr er slet slet ikke pengene hver.. man kan indstille den til 1-2-3-4-min men den varmer enten for meget eller slet ikke , den varmer forskelligt selvom minut taller blir indstillet ens..så brug ikke pegne på den. jeg har købt en microovn nu i elgiganten til 300 og den er perfekt til at varme flasker i.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.