det nye puslebord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. marts 2010

Milka

puslebordet er et mærkeligt møbel! når man endelig finder et der har en passende arbejdshøjde og god opbevaringsplads er det bare megadyrt.

fandt så et i går til 700 kr som jeg synes er rigtig godt. det er nærmest en reol.

luca har brugt det meste af dagen i den nederste del af reolen så jeg tror ikke jeg sætter de tilhørende hylder op – har tænkt at sy et lille gardin til så hun kan sidde derinde og gemme sig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

TbCp

Milka skriver:

puslebordet er et mærkeligt møbel! når man endelig finder et der har en passende arbejdshøjde og god opbevaringsplads er det bare megadyrt.

fandt så et i går til 700 kr som jeg synes er rigtig godt. det er nærmest en reol.

luca har brugt det meste af dagen i den nederste del af reolen så jeg tror ikke jeg sætter de tilhørende hylder op – har tænkt at sy et lille gardin til så hun kan sidde derinde og gemme sig

Ja det er godt nok rigtig fint!

Kan det lukkes? Og hvordan ser det så ud?

Anmeld

3. marts 2010

Milka

TbCp skriver:

Ja det er godt nok rigtig fint!

Kan det lukkes? Og hvordan ser det så ud?

nej det kan ikke lukkes, men puslehylden er aftagelig så når pigerne har smidt bleen bliver det bare til en almindelig reol

Anmeld

3. marts 2010

TbCp

Milka skriver:

nej det kan ikke lukkes, men puslehylden er aftagelig så når pigerne har smidt bleen bliver det bare til en almindelig reol

Arhhh på den måde smart!

Anmeld

3. marts 2010

anna-jonas

Genialt møbel du der har fundet...............og sikke billigt, det må siges at være et scoop.

God ide med et lille gardin, så man kan gemme sig under.

Anmeld

3. marts 2010

Klumpe-dumpe

Det kikkede jeg også på da jeg ventede mig.... Synes det er total lækker stil.... Du kan også få kommode i samme stil.

Måske du skal skrue det fast i væggen, da de faktisk er lette og nemme og vælte, når man er en Lucca;)

(Min x-veninde har den i reol, og en dag hun stødte let ind i den, væltede den.)

Btw. Så synes jeg det er en genial ugeplan du har lavet til bøtterne.....

Anmeld

3. marts 2010

Milka

malucca09 skriver:

Det kikkede jeg også på da jeg ventede mig.... Synes det er total lækker stil.... Du kan også få kommode i samme stil.

Måske du skal skrue det fast i væggen, da de faktisk er lette og nemme og vælte, når man er en Lucca

(Min x-veninde har den i reol, og en dag hun stødte let ind i den, væltede den.)

Btw. Så synes jeg det er en genial ugeplan du har lavet til bøtterne.....

den vejer ellers over 40 kg, måtte bede min underbo om hjælp til at slæbe kassen op af trapperne, kunne slet ikke løfte den selv! men den bliver fastgjort til væggen alligevel, skal bare lige have fat i min stedfars store boremaskine lige nu står den lidt i spænd og kan ikke sådan umiddelbart flyttes/væltes..

synes også det er en god ugeplan! vi skal til rytmik i morgen tidlig, det er sjoooovt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.