Er sørme gravid!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. marts 2010

lelle29

Ja ved da bare slet ikke hvad jeg skal sige

Vi har prøvet siden okt og efter nogen måneder med hvor man troede man var også man alligevel ikke var ja så var jeg overbevist om at jeg da heller ikke var i denne her månede!

Vi har haft travlt med at flytte så der skulle males i den gamle lejlighed plus males i den nye så jeg har virkelig haft travlt.

derfor har jeg osse på den måde brugt den flytning som årsag til min træthed og min til tider lidt enorme dårlige humør (stakkes min kæreste den dag vi flyttede) men alligevel var der noget der sagde mig igår at jeg nok hellere måtte prøve at tage en test.

Hvad det var der gjorde det ved jeg faktisk ikke men noget må jo alligevel have spøgt i mig for jeg kom ud fra toilettet med en ret positiv test!!!

Så jeg har lige idag regnet ud til at jeg må have forventet termin de 6/11 2010

Er vildt glad  totalt lykkelig men nogen gange kommer der lige en tanke op i mig om det nu osse er det jeg vil!

Inderst inde vil jeg jo 100 % tror bare lige jeg skal sluge den og håber virkelig at de tanker er normalt..

Jeg har to drenge i forevejen og mener at mindes disse tanker osse var der de først to dage efter positiv test...

Er osse spændt på om jeg får nogen symptoner på at jeg er gravid for lige nu er der kun en voldsom murren og ikke andet...

Nå ville egentlig bare lige fortælle at jeg nu osse melder mig på banen som gravid...

Pøj pøj til jer alle

Hilsen Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

Mathilde & Frederikkesmor

lelle29 skriver:

Ja ved da bare slet ikke hvad jeg skal sige

Vi har prøvet siden okt og efter nogen måneder med hvor man troede man var også man alligevel ikke var ja så var jeg overbevist om at jeg da heller ikke var i denne her månede!

Vi har haft travlt med at flytte så der skulle males i den gamle lejlighed plus males i den nye så jeg har virkelig haft travlt.

derfor har jeg osse på den måde brugt den flytning som årsag til min træthed og min til tider lidt enorme dårlige humør (stakkes min kæreste den dag vi flyttede) men alligevel var der noget der sagde mig igår at jeg nok hellere måtte prøve at tage en test.

Hvad det var der gjorde det ved jeg faktisk ikke men noget må jo alligevel have spøgt i mig for jeg kom ud fra toilettet med en ret positiv test!!!

Så jeg har lige idag regnet ud til at jeg må have forventet termin de 6/11 2010

Er vildt glad  totalt lykkelig men nogen gange kommer der lige en tanke op i mig om det nu osse er det jeg vil!

Inderst inde vil jeg jo 100 % tror bare lige jeg skal sluge den og håber virkelig at de tanker er normalt..

Jeg har to drenge i forevejen og mener at mindes disse tanker osse var der de først to dage efter positiv test...

Er osse spændt på om jeg får nogen symptoner på at jeg er gravid for lige nu er der kun en voldsom murren og ikke andet...

Nå ville egentlig bare lige fortælle at jeg nu osse melder mig på banen som gravid...

Pøj pøj til jer alle

Hilsen Pernille

Mange gange tillykke, det er altid skønt at stå med en positiv graviditetstest i hånden

Knus Corinna 23+3

Anmeld

3. marts 2010

lotte32

WEEEE hvor skønt... STORT TILLYKKE med den positive test

Anmeld

3. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

tillykke tillykke!!!

Tror bestemt også bare lige "chokket" over den positive test skal lægge sig, så er du ikke i tvivl om at det selvfølgelig er det du vil!

Jeg kan godt huske de der "åh åh, er jeg nu HELT sikker" tanker, men som du selv siger, går de hurtigt væk!

Endnu et stort tillykke!

Knus Caroline med Laura, 13 dage gammel

Anmeld

3. marts 2010

Chalala85

Ihhhh stort tillykke !!!!

Anmeld

3. marts 2010

lillemunk

Weeeee kæmpe stort tillykke

Anmeld

3. marts 2010

Sofia

Stort tillykke 

Anmeld

3. marts 2010

Mariekjellerup

TILLYKKE

er så glad for du sige, de tanker du har om det nu er det rigtige du gør, har jeg også, og har tænkt på det er fordi jeg er gravid jeg tænker sådan

knus marie

Anmeld

3. marts 2010

Betina&Mathias

KÆMPE tillykke herfra

Anmeld

3. marts 2010

Kvindemin

Stort tillykke herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.