Plettet kaleche-rengøring???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

759 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. maj 2008

Muffinmus

Min sviger-mekanik har købt en Emmaljunge klapvogn til dem selv men der er pletter på den. Hvordan kan jeg nemmest forsøge at fjerne dem??? Håber det ikke er for omstændigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2008

Pia

HEj...

Min kalche kom i vaskemskine, da den desværre har fået et par mug pletter her i vinter. .. Det tog det meste..

Men spørjt med biotex pletfjerner inden du vasker den..så tror jeg du får det meste..

Kh PIa.

Anmeld

21. maj 2008

Muffinmus

nogen der har prøvet Rodalon mod det?? ellers må den jo en tur i maskinen her i weekenden....

Anmeld

21. maj 2008

Mimic

rodalon er effektivt... det tager muggen/de jordslåede pletter og det fjerner lugten... det er ikke sikkert det tager alle pletter, men så er du sikker på at der ikke er noget skadeligt ved at bruge den... mug er jo ikke sundt for nogen,
hvis ikke lugten går væk kan du jo vake den derefter,:)

held og lykke:))

(H)fra linda

Anmeld

21. maj 2008

Loggidut

ja jeg hentede klapvogn ved en venindes veninde den anden dag...den er nemlig også jordslået i kalechen...ikke meget, men det er der!

den kan ikke pilles af...så hvordan pokker gør i lige det med rodalon inde i vognen?
det var min mening at bruge rodalon, men aner ikke lige hvordan jeg skal greje det når den ikke kan komme af:(

Anmeld

21. maj 2008

Mimic

hvis det er små pletter er det fint med en vatpind med lidt rodalon, er det større pletter så tag en bomuldsklud og fugt et hjørne (evt lidt mere) og dup/tør det af...

det kan ske i skal over det et par gange men bliv ved til lugten er væk, det er det vigtigste er lugten væk er muggen det som regel også... pletterne går måske ikke helt væk, men de er ikke skadelige længere da rodalon desinficerer og fjerner mug

held og lykke begge to:))

(H)fra mig, der er noget så glad for at pusle i hjemmet (selvom det til tider ligner et bombekrater eller det er er værre:$)

Anmeld

22. maj 2008

Muffinmus

Takker, må lige ud og købe lidt så...ikke lige noget jeg har på lger lige nu:)

Anmeld

22. maj 2008

Mimic

det var da så lidt... er kun glad for at folk gider tage imod mine gode råd:$

herhjemme står der altid rodalon i kosteskabet:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.