Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Fik lige afleveret en boobs kage.. min aller første af slagsen
Hvide bunde, jordbærmousse med groft hakket chokolade, og konditorcreme med banan stykker
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er den SEJ!! Du er en sand mester til det der!!
Og jeg er kagesulten...
Haha, hvor er den sej !!! Virkelig flot og godt lavet
Det er virkelig mega godt lavet
Wauw...den er virklig flot
Den FØRSTE ???? Du får 5 +++ af mig ( slak udtales med gebrokken Eta stemme) Tog det lang tid? Er det sværre end du troede ?? - Vil gerne selv kaste mig over det en dag , og overaske manden, - Der er uddannet bager
mamalicious skriver: Den FØRSTE ???? Du får 5 +++ af mig ( slak udtales med gebrokken Eta stemme) Tog det lang tid? Er det sværre end du troede ?? - Vil gerne selv kaste mig over det en dag , og overaske manden, - Der er uddannet bager
Syntes ikke den var svær, skal bare være lidt hurtig til at få mmf´en lagt i de rigtige folder fra starten... men rigtig sjov at lave..
Jeg forstår ikke, at jeg kan blive ved med at blive overrasket over dine kager! Synes jo, at du er eminent til det, men de er simpelthen så flotte - du overgår dig selv hver gang!
Anasmor skriver: Fik lige afleveret en boobs kage.. min aller første af slagsen Hvide bunde, jordbærmousse med groft hakket chokolade, og konditorcreme med banan stykker
total nice. MUMS
Kæft den er sej...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128