Pas

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

612 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. marts 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Er der nogen der ved hvordan reglerne er for pas til børn under 2 år? Skal de have deres eget eller er det slet ikke nødvendigt at de har pas?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

bagger26

De skal have deres helt eget pas...

Anmeld

3. marts 2010

Honningblomst

Benjamin09 skriver:

Er der nogen der ved hvordan reglerne er for pas til børn under 2 år? Skal de have deres eget eller er det slet ikke nødvendigt at de har pas?

Eget pas til alle..

Anmeld

3. marts 2010

Sisley

Jeg tilslutter mig også - de skal have eget pas

Anmeld

3. marts 2010

Benjamin09

Tak for svar, så blev jeg da lidt klogere.

Anmeld

3. marts 2010

Pia

De skal haves deres eget og husk at de også skal sidde bestemt på billdet selvom de er så små.

Anmeld

3. marts 2010

Cris

Ja, og fotografen ved præcis, hvordan de skal ser ud. Jeg fik lavet pas til begge mine børn da de var 1 måned gamle. Fotografen har haft en pude på gulvet med en hvide lagen på og de lå der og vi skulle klappe og alt muligt, så man kunne se deres øjne og så nogle ting. Du tager et par billeder til borger service og det er overstået i kort tid. Det koster under 200kr (husker jeg) og efter et par uger får man et pas.

Anmeld

3. marts 2010

vani10

Hej

jeg ringede til kommunen og de fortalt mig børn skal havde deres eget pas. Men hvis man skal ikke ud og rejser behøves de ikke.

Anmeld

3. marts 2010

Mussen2

De skal have eget pas. Jeg har lige fået lavet et til min datter.

Pasfoto skal tages og krav mht ikke at måtte smile, skal kunne se begge ører etc. skal overholdes.

Derudover skal man udfylde en pasansøgning (som man også gør for sig selv) men derudover skal begge forældre (hvis man har delt forældremyndighed) skrive under/samtykke.

Barnet skal medbringes ved pasansøgning.

Det koster 125 kr og gælder i 2 år.

Anmeld

3. marts 2010

Benjamin09

Muttien skriver:

De skal have eget pas. Jeg har lige fået lavet et til min datter.

Pasfoto skal tages og krav mht ikke at måtte smile, skal kunne se begge ører etc. skal overholdes.

Derudover skal man udfylde en pasansøgning (som man også gør for sig selv) men derudover skal begge forældre (hvis man har delt forældremyndighed) skrive under/samtykke.

Barnet skal medbringes ved pasansøgning.

Det koster 125 kr og gælder i 2 år.

Hi hi, det lyder da til at blive noget af en opgave at få taget billedet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.