Jeg er så glad og så lettet! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2010

FruEllingsen

hvor er det dejligt at sagen endelig er afsluttet, og i ikke skal bruge flere krafter på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

Sees

kitty skriver:

TILLYKKE med det. Og velkommen tilbage, kan man vel sige? du var lige væk for en tid?

Hvor er det dejligt for jer det er overstået!!

Tak for de søde ord, alle sammen!
Det er bare en kæmpe lettelse

Og ja, Jeg har været væk i en tid - Jeg havde simpelthen brug for en pause - Der er sket så meget i mit liv på det sidste, så jeg havde brug for bare at have fokus på min dejlige dreng og mig selv

Anmeld

3. marts 2010

otlitrom

Ess. skriver:

Tak for de søde ord, alle sammen!
Det er bare en kæmpe lettelse

Og ja, Jeg har været væk i en tid - Jeg havde simpelthen brug for en pause - Der er sket så meget i mit liv på det sidste, så jeg havde brug for bare at have fokus på min dejlige dreng og mig selv

Det skal der også være plads til. Dig og den lille mand kommer i første række!

Men er rigtig glad for at du er kommet tilbage!!

Anmeld

3. marts 2010

Betina&Mathias

Hvor dejligt for dig

Tillykke med det

Anmeld

5. marts 2010

N&J

Ess. skriver:

Ja, nu kan jeg tage boksehandskerne af og nyde at det hele er slut .. HELT SLUT!!

Som nogle af jer ved har jeg haft gang i en faderskabssag med min søns far, og sidste nyt var at han ikke ville skrive under, selv om faderskabet var fastslået.

Jeg har så lige snakket med statsamtet idag - Sagen er afsluttet!!! Simon har skrevet under, nægtet sammenkvem og vil bare gerne betale sine penge

Jeg er SÅ SÅ SÅ SÅ glad - Så glad at jeg tuder!
Nej, han vil ikke se Emil - Og hva' så? Emil er sgu nok også bedre tjent uden .. Han kan jo godt få en god far i sit liv alligevel, selv om det ikke er hans far af kød og blod! 
Nu kan jeg endelig slappe af, og tage det helt stille og roligt!

Måtte bare lige ud med min glæde - Go' dag til alle jer, skønne damer!

Hej Mette, hvor er det bare dejligt for jer.. sikke en lettelse at I ikke skulle blive ved med at kæmpe, man føler lidt at man kan komme videre.. :O)

Men nu må du altså snart ud med hvorfor der står "er i den 7. himmel" fordi det har der jo stået et stykke tid nu, og ja er møg nysgerrig.. 

Anmeld

5. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

TILLYKKE...

Anmeld

7. marts 2010

MorTilGustav

Det er jeg super glad for at høre! Dejligt med en afklaring

Anmeld

7. marts 2010

forår

Ih hvor er det bare dejligt for dig Så er der ikke længere det der hænger over hovedet mere...skønt

Mvh

Dea(som selv er igang med faderskabssag!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.