Kommer da helt an på jer...hvordan lever I,hvordan vil I leve...lever I hjemme,eller mere ude...er I til ture eller fodboldkampe i haven? Gider I ordne have, gider I have naboer, vil I have første sal, mener I børn har brug for hvert sit værelse, er I til åbent køkken eller er det rart at kunne lukke af til rodet?
Mig og mine drenge har et lille hus på120m2,det er helt perfekt til os.Jeg ville ikke undvære en have når jeg har børn,men den skal være nem at holde og ikke kæmpe stor og så skal den være lukket og ugenert. Min have er kun på 600-700m2 og der er græs og terasse...der er bålplads og skur og trampolin, der er plads til drengene kan spille bold og cykle rundt.
Jeg har et værelse til hvert barn og det synes jeg er rart der er...nok mest for min skyld, ungerne ville jo sagtens kunne dele..
så det er bare luksus.
Men for mig er beliggenheden nu det vigtigste...vi bor tæt på det vi har brug for og det er rart og så er det et billigt hus at leje...
Held og lykke med det..
Knus Eva..
Mettemus skriver:
- Under den hvide bro... Som det ser ud lige nu!
Altså, min kæreste og jeg drømmer jo om et barn her i 2010, og i den forbindelse skal vi flytte til noget andet og større. Da drømmebolig i Århus med udholdelig husleje er svær at finde, tænker vi at det er helt fint at have antennerne tidligt ude. Men altså - vi er lidt i tvivl om hvad denne nye bolig skal indeholde for at opfylde babykrav. Hvor mange m2, værelser har i/er der brug for? Hvad med udearealer - kan man nøjes med altan eller skal der vare have, eller skal der slet ikke være noget? Fortæl, fortæl - jeg er lidt nysgerrig.
Krams
Anmeld