Nogen foreslag??????????????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

300 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. marts 2010

lion

Jeg tænkte på om nogen af jer kunne hjælpe mig.

Jeg vil gerne takke de 2 ambulancemænd, der tog sig af mig/Julius efter jeg har født, da de var så søde og venlige. De var også villige til at få taget et billedet sammen med Julius, Jacob og mig.

Jeg ved bare ikk hvordan jeg skal gøre det. Jag har været så fræk at spørge en brandmand, der var nede og handle i min Netto(arbejdsplads) om hvordan. Han sagde jeg kunne gøre det via nettet eller post.

Men jeg sidder bare og tænker at jeg gerne vil give dem noget som tak og gerne personligt og vise dem Julius. Jeg tænkte på det billedet af os alle sammen og et eller andet........men hvad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

Dictes mor

Hvad med nogle rigtig lækre special øl? Jeg kender ikke nogen mænd, som ikke ville blive rigtig glade for det. Ellers ved jeg det ikke, kage og chokolade plejer jo også at gå lige ind hos mændene.

Anmeld

3. marts 2010

Karo

lion skriver:

Jeg vil gerne takke de 2 ambulancemænd, der tog sig af mig/Julius efter jeg har født, da de var så søde og venlige. De var også villige til at få taget et billedet sammen med Julius, Jacob og mig.

Jeg ved bare ikk hvordan jeg skal gøre det. Jag har været så fræk at spørge en brandmand, der var nede og handle i min Netto(arbejdsplads) om hvordan. Han sagde jeg kunne gøre det via nettet eller post.

Men jeg sidder bare og tænker at jeg gerne vil give dem noget som tak og gerne personligt og vise dem Julius. Jeg tænkte på det billedet af os alle sammen og et eller andet........men hvad?

Den med øl er ikke helt dårlig ,og jo selvfølgelig et billede af jer alle. Men jeg tror nu nok det er beløning nok i sig selv hvis i dukker op personligt og takker dem.

Det er jeg sikker på at de vil blive rigtigt glade for.

Anmeld

3. marts 2010

Vingummien

lion skriver:

Billedet hvor de også er på ville være en kanon ide syntes jeg.

Og så en omgang øl, men syntes hvis det kan lade sig gøre at i skal gøre det personligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.