Har i prøvet at lave guacemole??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

605 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. marts 2010

Heidi.

Jeg lavede nemlig i går,. og satte i køleskabet.. i en bøtte. Og i dag er den blevet lidt mørk på toppen.. Har i oplevet det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

Maria.

Heidi. skriver:

Jeg lavede nemlig i går,. og satte i køleskabet.. i en bøtte. Og i dag er den blevet lidt mørk på toppen.. Har i oplevet det??

Det er meget normalt.. Det er advokadoen der bliver lidt brun.. Det sker der ikke noget ved..

Anmeld

3. marts 2010

malenemusen

Hvis du næste gang du laver det gemmer stenen, og så lægger den ned i når du er færdig med at lave det - så bevarer guacamolen den flotte grønne farve - bare lige et tip herfra

Anmeld

3. marts 2010

LotteGabriella

malenemusen skriver:

Hvis du næste gang du laver det gemmer stenen, og så lægger den ned i når du er færdig med at lave det - så bevarer guacamolen den flotte grønne farve - bare lige et tip herfra

Der kan man bare se, det anede jeg ikke et dyt om Man bliver sgu klogere hver dag man lever

Anmeld

3. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Heidi. skriver:

det gør avocado generelt:0) men som en anden skriver så gem stenen og læg den i:0)

Anmeld

3. marts 2010

Maria.

malenemusen skriver:

Aj hvor smart.. Det vil jeg da også huske.. 

Anmeld

3. marts 2010

Heidi.

malenemusen skriver:

Arrgh.. Nu du skriver det, så vidste jeg det faktisk godt.. 

Anmeld

3. marts 2010

Maria.

Heidi. skriver:

Må jeg spørge hva du puttede i?

Synes nemlig min smager MEGET af advokado.. Fik en gang en som smagte sådan lidt mayonaise-agtigt.. Den var heller ikke så god.. Så måske du har en bedre opskrift?

Anmeld

3. marts 2010

trine3112

Tror også en smule citronsaft kan bevare den grønne farve.

Anmeld

3. marts 2010

Heidi.

trine3112 skriver:

Tror også en smule citronsaft kan bevare den grønne farve.

Jeg har lime... Er det lige så godt mon??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.