sidste tjek på ryghospitalet :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. marts 2010

Ni-ko-li-ne

yeps.....

idag, har jeg været til sidste tjek.... :0) bare sådan en "hvordan går det samtale"...

Og alt er som forventet.... mindre summen og fflere kræfter i højre ben... og mindre summen i venstre ben... dog stadig smerter i ryg og lænde, bare mindre end før...

jeg spurgte mht. fremtiden.... "ja du har jo ikke den bedste ryg"..... men lige pt. skulle det hele nok kunne fungere....

det der sker på sigt, er at diskus bliver mere flade... det kan godt give smerter, men det er heldigvis langt ude i fremtiden!:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

Jules

ka-ri-na skriver:

yeps.....

idag, har jeg været til sidste tjek.... :0) bare sådan en "hvordan går det samtale"...

Og alt er som forventet.... mindre summen og fflere kræfter i højre ben... og mindre summen i venstre ben... dog stadig smerter i ryg og lænde, bare mindre end før...

jeg spurgte mht. fremtiden.... "ja du har jo ikke den bedste ryg"..... men lige pt. skulle det hele nok kunne fungere....

det der sker på sigt, er at diskus bliver mere flade... det kan godt give smerter, men det er heldigvis langt ude i fremtiden!:0)

Er det kun mig der syntes det var et lidt fesent svar at give dig?

Men det er dejligt at høre det går fremaf og de smerter ligger laaaaaaangt ude i fremtiden! for at de forhåbentlig aldrig kommer søde!

Anmeld

3. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Jules skriver:

Er det kun mig der syntes det var et lidt fesent svar at give dig?

Men det er dejligt at høre det går fremaf og de smerter ligger laaaaaaangt ude i fremtiden! for at de forhåbentlig aldrig kommer søde!

ha ha:0) jo det er fesent... men sandt.... han er humorristisk den læge... han ved godt jeg er forholdsvis afklaret med at min ryg er ældre end min krop...

Anmeld

3. marts 2010

lion

Det er da et fesent svar.

men det er da dejligt at din ryg er blevet lidt bedre.

Anmeld

3. marts 2010

anna-jonas

Jamen, den stakkels mand har jo ikke en krystalkugle.............så han kan jo ikke forudsige fremtiden for ryggen.

Det er dejligt at høre, at det er blevet bedre med ryggen.................og med mere genoptræning, bliver det vel endnu bedre, eller hvad??

Hvad skal der så ske??

Knus mette

Anmeld

3. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Anna-jonas skriver:

Jamen, den stakkels mand har jo ikke en krystalkugle.............så han kan jo ikke forudsige fremtiden for ryggen.

Det er dejligt at høre, at det er blevet bedre med ryggen.................og med mere genoptræning, bliver det vel endnu bedre, eller hvad??

Hvad skal der så ske??

Knus mette

jeps.... :0) mere genoptræning og det skulle gerne blive lidt bedre... i alt fald bliver mit korpus mere stabilt og det giver mig en længere "holdbarnhed"...

ja det der skal ske nu er at jeg skal indkaldes til genoptræning og så skal jeg igang med det en måneds tid, så ved vi lidt mere og så skal jeg til møde med min sagsbehandler.... så må vi se hvad vi kan finde på mht fleksjob osv:0)

Anmeld

3. marts 2010

Jules

ka-ri-na skriver:

ha ha:0) jo det er fesent... men sandt.... han er humorristisk den læge... han ved godt jeg er forholdsvis afklaret med at min ryg er ældre end min krop...

Det var da godt han ved du er afklaret med det... Hvis han havde sagt det til en der ikke var det såååå :/

Anmeld

3. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Jules skriver:

Det var da godt han ved du er afklaret med det... Hvis han havde sagt det til en der ikke var det såååå :/

ja... krise.....

men heldigvis har vi hele tiden holdt en humorristisk tone:0)

Anmeld

3. marts 2010

Jules

ka-ri-na skriver:

ja... krise.....

men heldigvis har vi hele tiden holdt en humorristisk tone:0)

Lækkert...jeg har en humor forladt læge...Hehe

Anmeld

3. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Jules skriver:

Lækkert...jeg har en humor forladt læge...Hehe

vores praktiserende læger er også mere tør.... sjovt nok så er det mest de kirurger jeg har mødt der har humor.... mon de har noget de fortrænger?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.