Her er Julius.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

611 visninger
14 svar
0 synes godt om
3. marts 2010

lion

Ja "undskyld" at billederne af Julius først kommer nu, men vi har ikk rigtig været hjemme siden han blev født og når vi så var hjemme, ja så var Julius og Cassandra jo dem der skulle ha opmærksomhed.

Vi har det alle godt og amningen går godt.

Men her er et par (mange) billeder af min skønne søn og resten af familien.

Cassandra er en SÅ stolt storesøster og hun elsker sin lillebror, det er møs og kram hele tiden. Vi må ikk aflevere hende i vuggestuen og gå med lillebror, han skulle blive hos hende.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

Mutti2

Åhhhh hvor er han skøn Stort tillykke med ham

Hvor er det skønt at se den kærlighed der er fra den nye storesøster  Det smelter bare mit lille hjerte

Anmeld

3. marts 2010

Jules

Hvor er han bare skøn Helene Casandra er da allerede en dygtig storesøster

Det var godt at høre at amningen går godt...

Anmeld

3. marts 2010

Ni-ko-li-ne

lion skriver:

Ja "undskyld" at billederne af Julius først kommer nu, men vi har ikk rigtig været hjemme siden han blev født og når vi så var hjemme, ja så var Julius og Cassandra jo dem der skulle ha opmærksomhed.

Cassandra er en SÅ stolt storesøster og hun elsker sin lillebror, det er møs og kram hele tiden. Vi må ikk aflevere hende i vuggestuen og gå med lillebror, han skulle blive hos hende.

ihhhhhh hvor er han skøn! og jøsses han ligner sin far! :0)

Anmeld

3. marts 2010

Ida.

Nårh hvor er han skøn - og Cassandra er da ikke mindre skøn  stort tillykke med ham!!

Anmeld

3. marts 2010

lion

Mange tak.

Jep han ligner sin kære far meget

Anmeld

3. marts 2010

anna-jonas

Helene......sig mig engang?? Ligner han ikke Cassandra helt vildt, da hun var spæd??? Synes specielt man kan se det på billede nr. 3.

Skønne billeder, af en skøn familie........

Anmeld

3. marts 2010

lion

Mange tak Mette.

Jo han gøre.

Anmeld

3. marts 2010

TbCp

Århhhh han er da for dejlig!

Og hold da op han ligner sin far

Anmeld

3. marts 2010

Vingummien

lion skriver:

Helene, ved ikke lige hvad dig og Jakob har gang i Men i skal bare tvære det i hovedet på mig og så tiden til vi påske til at gå MEGA langsom hehe

Han er bare så skøn, og tror du skal tjekke min kuffert en ekstra gang når vi smutter hjem igen

Glæder mig så meget til at se ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.