Forårsbilleder fra os.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.073 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Nu har jeg sendt den obligatoriske mail til svigerfamilien i sverige og min egen familie med lidt billeder fra os, så alle kan følge med - og eftersom jeg taler mere med jer end mange fra min egen familie så får I lige en smagsprøve også Puslebordet er en gave fra bedstefar og de grønne kurve købte jeg og DK i Ikea i går på tøsehyggetur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

Jules

Sikke nogle skønne billeder

Og er vild med pusle pladsen... Yndigt!

Anmeld

3. marts 2010

fit_fys

Iihh hvor er det fint! det ser helt idyllisk ud med den fine solstråle ind på puslebordet

Anmeld

3. marts 2010

Lærke90

Rosa skriver:

Nu har jeg sendt den obligatoriske mail til svigerfamilien i sverige og min egen familie med lidt billeder fra os, så alle kan følge med - og eftersom jeg taler mere med jer end mange fra min egen familie så får I lige en smagsprøve også Puslebordet er en gave fra bedstefar og de grønne kurve købte jeg og DK i Ikea i går på tøsehyggetur

Sikke nogle dejlige billeder  

Anmeld

3. marts 2010

dorthemus

Dejlige billeder og SMUK mave  De kurve har jeg også købt til Runas værelse

Anmeld

3. marts 2010

ooo

Arj hvor har du bare en fin mave. Billederne ser bare så idylliske og hyggelige ud.

Kram Metha (der også vil i Ikea)

Anmeld

3. marts 2010

BinaMor

årh hvor lækkert!! og sikke en smuk pusleplads!

Anmeld

3. marts 2010

Moderator

Metchen skriver:

Arj hvor har du bare en fin mave. Billederne ser bare så idylliske og hyggelige ud.

Kram Metha (der også vil i Ikea)

Hehe, ja det ser tit rigtig kvalmt lykkeligt ud på billeder - men jeg sorterede jo også de morgengrimme billeder fra

Anmeld

3. marts 2010

Moderator

Årh det er da lige til at blive skruk og forårsglad og alt muligt andet godt af. Det er altså noget helt specielt at vente sit første barn. 

Kh Karoline

Anmeld

3. marts 2010

Moderator

Karoline skriver:

Årh det er da lige til at blive skruk og forårsglad og alt muligt andet godt af. Det er altså noget helt specielt at vente sit første barn. 

Kh Karoline

Ja nu har jeg jo ikke noget sammenligningsgrundlag lige med det, men det svinger dagligt mellem "uhh-ihhh hvor fine forårsfarvede ting, og fint hjemmestrikket babytøj - ihh hvor vi glæder os til at se ham og hygger sammen med at være gravide" til "nu må den møgunge f***** godt snart komme UD, jeg har halsbrand på 4.time og kan ikke læne mig forover fordi hans fødder sidder og trykker oppe under mine ribben og jeg er træt og sur og SULTEN"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.