Skoldkopper..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.121 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. marts 2010

Maria.

YES! Så har min søn fået skoldkopper.. Så nu skal det bare overståes.. (Var lidt bange for at han skulle få det lige når jeg har født..)

Men har lige et par spørgsmål til jer kloge Qvinder..

Hvor lang tid går der før det går væk igen?

Hvornår stopper smitten?

Kram fra Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

Mimbi

Hej

Kan faktist ikke lige huske hvorlang tid Sámuel havde skoldkopper... 7-10 dage måske, men smitten stopper da skoldkopperne bliver tørre og får skorpe på

alt det bedste til jer

Knus

Anmeld

3. marts 2010

Maria.

Maibritt skriver:

Hej

Kan faktist ikke lige huske hvorlang tid Sámuel havde skoldkopper... 7-10 dage måske, men smitten stopper da skoldkopperne bliver tørre og får skorpe på

alt det bedste til jer

Knus

Tak for svar.. Jeg håber det går hurtigt..

Anmeld

3. marts 2010

HelleBelle

uha håber også for jer det går hurtigt. Min dreng som er 6år lige om lidt har det, og det er SÅÅÅÅÅÅ synd . Han har dem alle vegne, kan feks ikke samle fingrene for store blæner .

I børnehaven sagde de der går ca en uge. han fik det lørdag og fylder år på mandag, så der SKAL de bare være væk!!!!!

God bedring til din søn.

Helle.

Anmeld

3. marts 2010

Maria.

HelleBelle skriver:

uha håber også for jer det går hurtigt. Min dreng som er 6år lige om lidt har det, og det er SÅÅÅÅÅÅ synd . Han har dem alle vegne, kan feks ikke samle fingrene for store blæner .

I børnehaven sagde de der går ca en uge. han fik det lørdag og fylder år på mandag, så der SKAL de bare være væk!!!!!

God bedring til din søn.

Helle.

Ja, det håber jeg!

Nårh hvor synd.. Det er ikke sjovt når de skal lide sådan.. Magnus er heldigvis ikke så besværet af det (endnu??).. Han gnubber sig lidt og sådan.. Hans de værste er oppe i hovedbunden og så en KÆMPE én bag øret og en inde i øret.. Den i øret er den værste..

Han blev sendt hjem fra børnehave med det i går - Han havde haft en rød plet i nakken kl. 7 om morgenen (havde ingen anelse om at det kunne være det! - Troede måske at det var en irritationsknop!) og kl. 8.45 ringede de fra børnehaven at vi skulle hente ham fordi han havde skoldkopper.. Jeg skal love for at de havde formeret sig på 1 time og 45 minutter!

I morges da han vågnede var de så fordoblet siden i går da vi gik i seng..

Nogen der ved hvornår de er på det højeste?

Magnus er 3 år, så det er vidst et meget godt tidspunkt at få det på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.