Ja meget gerne, har bare så svært ved komme i gang med en slanke kur.. synes det er svært og er kræsen.. øv øv.. men vil så gerne tabe mig 15 kg.. min kæreste minder mig om hver dag at jeg er tyk sådan små hentydninger og det gør bare så ondt..
Som du sikkert selv ved er der ingen mirakelkure. Og ingen produkter som hjaelper dig med at tabe dig uden at du laegger din kost om.
Men det er nemlig rigtig nok at det kan vaere svaert at komme igang. Jeg har selv omkring 15 kg jeg gerne vil af med, men maa vente med rigtig at gaa igang til jeg er faerdig med at amme. Det er dog ikke foerste barn jeg ammer og de andre gange, hvor jeg havde samme problem, var det rigtig godt for mig og min motivation at have andre til at "svinge pisken". Dvs jeg gik til WW og her skal man jo til moede hver uge, og paa den maade, naar jeg skal bevise resultatet overfor andre end mig selv var det meget nemmere ikke at "snyde" og liiiige tage en stykke chokolade naar ingen saa det. Der er andre metoder hvor man ogsaa skal til moeder eller konsultationer. Maaske du ogsaa er en af dem hvor den metode hjaelper paa.
Jeg har de andre gange godt kunne holde vaegten alene bagefter....lige naar jeg ikke blev gravid igen 
Held og lykke.
Trine
PS. Jeg tog forresten mine babyer med til disse WW moeder.
Anmeld