Majastina skriver:
Wow allerede mandag... Ville han ikke vende sig rigtigt den lille bølle? Altså, det må være rart at vide, hvornår det bliver, men samtidig må du da også gå og blive lidt nervøs, eller glæder du dig bare? Det er vel nok spændende, tænk sig at det allerede er så tæt på, selvom det mærkes som om tiden her tilsidst går meget langsomt, så er tiden egentlig gået hurtigt, når man tænker på, at det er lige op over nu.
Jeg har en rigtig stædig unge i maven, som absolut VIL ligge med hovedet oppe ved mit højre ribben, så ja - Når nu han ligger og putter så fantastisk der, så må der snittes lidt i moar, så han kan komme ordentligt ud
Hihi!
Jeg er egentlig ikke nervøs, men mon ikke det kommer snigende søndag nat og ødelægger alle forsøg på en fornuftig nats søvn
Faktisk ved jeg ikke rigtig, hvordan jeg har det med at vide dagen for hans fødsel, for det er på så mange måder så uvirkeligt. Nu har jeg gået med ham i maven så længe og ventet på at han skulle komme ud, og når det så står lige for døren, så er det lidt svært at forstå.. Jeg bliver officielt mor på mandag! Det er sgu vildt! Men selvfølgelig glæder jeg mig til det. Jeg elsker allerede den guldklump over alt på jorden
Han er vigtigere end mig selv!
Knus Pia - Som bliver mor for første gang mandag d. 8 marts 2010 
Anmeld