Se lige de her søde børne-lamper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.153 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. marts 2010

Mutti2

Ihhhh se lige nogle søde lamper  

Fåes i blå, hvid og lyserød

Synes faktisk de er super søde

http://barnevognshuset.dk/product.asp?product=3597

Så et billede hvor en hvid og blå hang sammen, det var SÅ flot

Ha en fantastisk dag alle sammen

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

dorthemus

Ja de er søde  Prøv at tjekke www.kidshome.dk og se Juicy Jungle lampen med dyrene på..den har jeg købt til Runa

Anmeld

3. marts 2010

Mutti2

dorthemus skriver:

Ja de er søde  Prøv at tjekke www.kidshome.dk og se Juicy Jungle lampen med dyrene på..den har jeg købt til Runa

Åhhh hvor er den bare super sød  Den bliver hun da super glad for  Kan super godt lide stilen i den, og dens billeder

Milla-Victoria har de her plastisk "blomster" fra Ikea  Dem er vi super glade for. Synes de er så fede!! Men det er det eneste lys hun har!! Så nogengange er det bare ikke nok.

Hvis ikke de her lamper var så dyre havde de da været super søde derind til

Anmeld

3. marts 2010

Honningblomst

Milla-Victoria's mor skriver:

Åhhh hvor er den bare super sød  Den bliver hun da super glad for  Kan super godt lide stilen i den, og dens billeder

Milla-Victoria har de her plastisk "blomster" fra Ikea  Dem er vi super glade for. Synes de er så fede!! Men det er det eneste lys hun har!! Så nogengange er det bare ikke nok.

Altså smukke...du skal have nogle med SUPER women... prøv lige at læs dit indlæg.. super hele 5 gange... hvor er det sjovt, det ord bruger jeg også SUPER meget..

Anmeld

3. marts 2010

dorthemus

Milla-Victoria's mor skriver:

De blomster har jeg også og en lille grøn blomsterlampe..også fra Ikea...Æææælsker Ikea

Jep man kan hurtigt købe sig fattig i udstyr og nips og ting og sager.

Jeg glæder mig til, at blive helt færdig med værelset...så kommer der billedspam BIGTIME

Anmeld

3. marts 2010

Mutti2

Eva skriver:

Altså smukke...du skal have nogle med SUPER women... prøv lige at læs dit indlæg.. super hele 5 gange... hvor er det sjovt, det ord bruger jeg også SUPER meget..

Hahahahaha..... Det havde jeg ikke lige opdaget  

Jeg bruger det godt nok meget

Men nu er "super" jo også et super godt ord  hahaha

Nogen der ved hvor man køber den slags SUPER-woman lamper henne?????

Knus

Anmeld

3. marts 2010

Mutti2

dorthemus skriver:

De blomster har jeg også og en lille grøn blomsterlampe..også fra Ikea...Æææælsker Ikea

Jep man kan hurtigt købe sig fattig i udstyr og nips og ting og sager.

Jeg glæder mig til, at blive helt færdig med værelset...så kommer der billedspam BIGTIME

Uhhh..... Glæder mig til en gang billede-spam

Ja man kan alt for hurtigt købe sig fattig i alle mulige sager!! Uhh den bordlampe må jeg da lige ind og lure

Knus

Anmeld

3. marts 2010

Cris

Så flotte lamper!!!

Anmeld

3. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ihhh jeg har ønsket mig den røde svampelampe rigtig længe, men ikke fundet den til under 800kr... Hvordan overbeviser jeg lige mig selv om at det er fuldt forsvarligt at bruge 500kr på en lampe til badeværelsets puslestation når jeg mde stpr sansynlighed skal af med 14655 i restskat?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.