Facebook!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.030 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. maj 2008

lonemus

Nu er jeg og så kommet på...hvor mange af jer andre er på??

Syntes ikke det virker så logisk - og siden er frygtelig kedelig (?)

Knus
Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2008

Honningblomst

lonemus skriver:

Nu er jeg og så kommet på...hvor mange af jer andre er på??

Syntes ikke det virker så logisk - og siden er frygtelig kedelig (?)

Knus
Lone

Det bliver bedre...og hyggeligt når du har samlet en masse nære og ikke så nære venner.
Jeg er også på...men bruger ikke alt det der der sendes rundt med kys, bedste venner, test osv...har hverken tid eller interesse i det..bruger det mest til at at srive med og finde venner...og følge lidt med i deres liv.
Knus..

Anmeld

21. maj 2008

Pia.

jeg bruger det rigtig meget og har fundet næsten hele min gamle folkeskole klasse, det er super sjovt... jeg sender kys, kram og kærlige hilsner rundt til alle da jeg syntes det er super sjovt og dejlige at modtage....

så bare vent, begynd at søg på nogle venner, og når bare du har fundet et par stykker så har de nogle venner som du med sikkerhed også kender....

det sjoveste er at finde ud af hvad der er sket med folk de sidste mange år...

held og lykke i den store nye verden på facebook...

Knus Pia, en ivrig facebook bruger... :)

Anmeld

21. maj 2008

SaNiNa

Ja jeg er osse på, bruger det ikke helt så meget som til at starte med det stjæler lige pludselig 1-2 timer uden man opdager det....

der er heller ikke så mange fra min familie eller klassekammerater på endnu men det komme vel...

Anmeld

21. maj 2008

A.

er også på:D det er sjovt nok

Anmeld

21. maj 2008

Tullebobs

Er også på - elsker det(L)

Trine

Anmeld

21. maj 2008

Bloggi

Jeg er også på.. :)

Jeg er først ved at finde ud af det.. Det er meget fedt at finde venner fra folkeskolen, gymnasiet osv.. :)

Anmeld

21. maj 2008

Muffinmus

hmm.. jeg synes også det er ret kedeligt...
En masse fis der bliver sendt rundt og generer folk hele tiden. Synes det er irriterende med mange af dem. Dog kommer der et enkelt sjovt billede eller video i ny og næ....
Har fundet nogle derinde jeg kender og det er da fedt, men synes det er lidt et træls forum at skrive ting i...der sker ALT for meget hele tiden synes jeg.

Anmeld

21. maj 2008

lonemus

Hmm...har fundet en baby.dk gruppe.......mange af jer er på, kan jeg se....!

Ja, jeg er nok bare lidt bagud, jeg har slet ikke kendt til det, før en bekendt spurgte mig igår, om jeg var på facebook. "Hvad for noget" sagde jeg bare.....men nu er jeg altså også kommet på :P

Anmeld

21. maj 2008

Tynen

Er også derinde, men kun for at snage gossip fra DUM :)

Synes det er lidt kedeligt derinde eftersom jeg har fundet alle dem jeg kan komme i tanke om :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.