Ros/tak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. marts 2010

9510

Jeg syns simpelhen at Henrik og Tine fortjener en kæmpe omgang ros for det store arbejde de gør med Baby.dk.

Henrik må bruge MEGET tid på at få siden til at køre optimalt, og Tine må sikkert undvære sin mand i mange timer når der opstår "problemer" herinde.

Jeg tager hatten af for dem begge og takker mange gange for at i har fået lavet denne skæbbe skønne side.

Knus May-britt, som bare ælsker baby.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

Ranarupta

Jeg er helt enig!!

I LÅÅÅÅÅVE BABY.DK!

Tak for indsatsen! Det er virkelig værdsat af sååå mange mennesker.

Anmeld

3. marts 2010

frk Jensen

mynord skriver:

Jeg syns simpelhen at Henrik og Tine fortjener en kæmpe omgang ros for det store arbejde de gør med Baby.dk.

Henrik må bruge MEGET tid på at få siden til at køre optimalt, og Tine må sikkert undvære sin mand i mange timer når der opstår "problemer" herinde.

Jeg tager hatten af for dem begge og takker mange gange for at i har fået lavet denne skæbbe skønne side.

Knus May-britt, som bare ælsker baby.dk

du er AFHÆNGIG af baby.dk indrøm det bare

Men ja de skal have en kæmpe hånd, de gør et stort stort arbejde for at holde styr på hønsegården

Kram Betina, der er ved at blive afvænnet fra baby.dk en lille smule...

Anmeld

3. marts 2010

9510

BetinaMørk skriver:

du er AFHÆNGIG af baby.dk indrøm det bare

Men ja de skal have en kæmpe hånd, de gør et stort stort arbejde for at holde styr på hønsegården

Kram Betina, der er ved at blive afvænnet fra baby.dk en lille smule...

okay jeg indrømmer

Anmeld

3. marts 2010

frk Jensen

mynord skriver:

okay jeg indrømmer

Jeg tager ikke ansvar for at du er her SÅ meget...

Det er da slet ikke min skyld at du er herinde... Slemme Slemme Betina...

Anmeld

3. marts 2010

9510

BetinaMørk skriver:

Jeg tager ikke ansvar for at du er her SÅ meget...

Det er da slet ikke min skyld at du er herinde... Slemme Slemme Betina...

Ja Betina, puuuhhhaaaaaa slemme dig

Anmeld

3. marts 2010

otlitrom

Dejligt indlæg!

Ja, stor stor tak til Jer begge!! Det er simpelthen en fantastisk side, og der ligger uden tvivl et stort arbejde bag!! Jeg har været afhængig siden august.... Bare spørg manden

Kitty - der stadig ikke har nosset sig sammen til fotovalidering. Men skal nok, IDAG, for jeg ér altså mig

Anmeld

3. marts 2010

SaNiNa

Ja de skal helt sikkert have en stor tak, sad forlede og læse i et blad jeg hvade fået i ønskebørn og hvad ser mit øje en reklame for baby.dk og det første manden siger er det er da den siden du bruge så selv han kan huske baby.dk...

Tror ikke min ros og tak til jer kan skrives ned uden det kommer til at fylde hele sitet, så jeg nøjes med et lille tak for denne fantastiske siden... og alle de dejle skønne kvinder og børn som jeg er ved at lære at kende eller som jeg allerede kender.

Og til Tine, husk at riv lidt i Henrik så han ikke kun sider og laver nye ting her ind til men osse husker jer 3 derhjemme...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.