tramper og larmer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. marts 2010

Milka

nogen der har oplevet at børnenes maver går lidt i stå efter man er holdt op med mme? nu er det en uge siden at pigerne fik deres sidste flaske mælk, og jeg synes at lortebleerne kun er forekommet hver anden dag siden

har ikke været så aktiv de sidste par dage, hvilket er en god ting, for det betyder jeg er igang med at aktivere bøtter har droppet vuggestuetanken lidt og selv lavet et skema for pigerne:

mandag: legestue
tirsdag: sammen med oscar og villads (tvillingedrenge som er jævnaldrende og bor 2 minutter herfra)
onsdag: mormor
torsdag: rytmik

så det prøver vi lige et par måneder og ser hvordan det går

har haft min fridag i dag og har brugt det på at erhverve og samle et nyt puslebord. det bliver rigtig fedt! men jeg har slet ikke slappet af of føler mig næsten stresset. så hjalp det ikke at min min mor var her her til aften og trampede og larmede som hun plejer og blev ved med at vække pigerne. og så hældte hun gudhjælpemig A38 i sovsen i stedet for creme fraiche (som jeg havde BEORDRET  )

men .... er vildt nysgerrig om helenes fødsel på toilettet gjorde meget ondt, og om hvordan trine (juhl) har det inde i maven. måske svarer de på det her ....

til sidst, og ikke mindst, så skal vi til ølstykke på lørdag og besøge gravide pernille (skouboe) og freja. glæder mig, for det er altid superhyggeligt!

natnat, ladies

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

Vingummien

Ang mme så er det kun mens de får det at de helst skal have noget i bleen hver dag. Så du kan være helt rolig

Anmeld

3. marts 2010

Skouboe

Jeg kan godt forstå du er lidt obs på det - med Luca's mave. Vi er også lidt hysteriske med Freja og afføring herhjemme og hun får desværre nemmere forstoppelse efter vi er stoppet med MME'en.

Hvis de ikke er generede af det og konsistensen ikke er hård, ville jeg ikke bekymre mig. 

Vi glæder os i øvrigt også meget til at se jer alle 3 på lørdag

Anmeld

3. marts 2010

oo

jamen Trine har det godt inde i maven. den er begyndt at blive lidt en bold for sig selv på forsiden af min krop og selvom jeg spiser en del mindre end jeg gjorde før (og en del sundere) så er jeg åbenbart en af dem, der blir hurtigt stor  kvalmen har jeg nogenlunde under kontrol så den holder sig til formiddagen, men nogle gange spasser den fuldstændig ud og så kaster jeg ALT op. i mandags kastede jeg æggekage på rugbrød op....IKKE lækkert

Anmeld

3. marts 2010

lion

3. marts 2010

anna-jonas

Lyder som en god plan, for Bøtterne og dig.

Anmeld

3. marts 2010

Milka

jamen Trine har det godt inde i maven. den er begyndt at blive lidt en bold for sig selv på forsiden af min krop og selvom jeg spiser en del mindre end jeg gjorde før (og en del sundere) så er jeg åbenbart en af dem, der blir hurtigt stor  kvalmen har jeg nogenlunde under kontrol så den holder sig til formiddagen, men nogle gange spasser den fuldstændig ud og så kaster jeg ALT op. i mandags kastede jeg æggekage på rugbrød op....IKKE lækkert

godt at høre at det går godt, trine, bortset lige fra æggekagerne

og rigtig fin video af mormor! total kodak moment

Anmeld

3. marts 2010

Barbamama

lion skriver:

Camilla, du kan læse her hvordan min fødsel gik.

https://www.baby.dk/debat/41473pi1/foedselsberetninger/julius-foedsel-langt.aspx

Helene! Du er SÅ sej! Du har ordnet vasketøj og tror bare lige du skal på toilet og ud kommer der en unge. Ha ha ha. Hvor er det en herlig fødselsberetning!!!! Tillykke tillykke tillykke

Anmeld

4. marts 2010

lion

michella80 skriver:

Helene! Du er SÅ sej! Du har ordnet vasketøj og tror bare lige du skal på toilet og ud kommer der en unge. Ha ha ha. Hvor er det en herlig fødselsberetning!!!! Tillykke tillykke tillykke

Mange tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.