Erfaringer med tandlægehøjskolen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.677 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. marts 2010

ooo

Jeg har så lige IGEN knækket noget plastik af min hjørnetand, noget der skulle dække over at jeg mangler en tand. Ser nu fuldstændig åndssvag ud, ligner en der bare mangler fedtet hår, en elefantøl, en schæfer og en bænk for at være den perfekte dranker. Øv.

Overvejer nu at troppe op på tandlægehøjskolen og høre om de vil lave en krone på min tand i stedet for, men mon de vil det? Og i hvilket prisleje?

Vil meget gerne høre fra nogen der har erfaring med tandlægehøjskolen i København.

Tandløse hilsner

Metha.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

ooo

Smider den lige op igen. Vil utrolig gerne have en tand igen. Det er nu bare engang så rart.

Anmeld

2. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Man skal ikke regne med at man kan komme lige ind fra gaden og få ordnet sine ønsker. Man kan komme derind, hver formiddag og få en alm tandundersøgelse. HVIS man så får lov til at komme videre til behandling, så bliver man sendt videre eller får en tid. Men det er langt fra sikkert.

I første omgang skal du jo så bruge en formiddag i vilkårlig ventekø... Og se om du kommer videre

Anmeld

2. marts 2010

ooo

Tak for tilbagemelding. Jeg tror at jeg vil gøre forsøget, og så bare dukke op tideligt. Håber de vil hjælpe mig, da jeg meget gerne vil kunne smile igen.

Metha.

Anmeld

2. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Metchen skriver:

Tak for tilbagemelding. Jeg tror at jeg vil gøre forsøget, og så bare dukke op tideligt. Håber de vil hjælpe mig, da jeg meget gerne vil kunne smile igen.

Metha.

Ja, det går jo ikke, at man ikke kan smile

Held og lykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.