Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Piger.
Ville lige høre jer om en ting
Jeg sidder her og mærker nogen små puf indefra, men kan det allerede være lillepigen?
Jeg er i uge 17+3 og har mærker de puf i nogen dage nu, min moderkage ligger bagud så kan det være muligt?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Århhhh hvor fantastisk
Jeg var omkring det samme da jeg begyndte at mærke liv. Det er bare skønt
Betina&Mathias skriver: Århhhh hvor fantastisk Jeg var omkring det samme da jeg begyndte at mærke liv. Det er bare skønt
Ja det er en helt vild fornemmelse!
Så må tiden godt flyve lidt hurtigere så faren også kan mærke hende
Det kan godt lade sig gøre. Man siger jo at det er i den uge man kan begynde at mærke noget.. jeg var bare meget i tvivl om det var spark jeg kunne mærke og jeg var først sikker på at det var spark da jeg var igang med uge 20... En rigtig dejlig følese
JAAA Det er bare så hyggeligt at sidde sammen og mærke den lille snuske sparke derinde. Her hos os kunne far mærke liv 15 dage efter jeg mærkede liv (Kiggede lige i en bog hvor jeg har skrevet alt så'n noget ned)
hvor er det bare fantastisk... der findes ikke noget bedre
Betina&Mathias skriver: JAAA Det er bare så hyggeligt at sidde sammen og mærke den lille snuske sparke derinde. Her hos os kunne far mærke liv 15 dage efter jeg mærkede liv (Kiggede lige i en bog hvor jeg har skrevet alt så'n noget ned)
Så må tiden gerne flyve afsted, far er helt vildt nysgerrig efter at mærke hende
mor2piger skriver: hvor er det bare fantastisk... der findes ikke noget bedre
Nej det er fantastisk, hun er særdeles aktiv når jeg skal til at sove
Low skriver: Det kan godt lade sig gøre. Man siger jo at det er i den uge man kan begynde at mærke noget.. jeg var bare meget i tvivl om det var spark jeg kunne mærke og jeg var først sikker på at det var spark da jeg var igang med uge 20... En rigtig dejlig følese
Kan bare ikke finde ud ad hvad det ellers skulle være der puffer der inde
Jeg må snakke med jordemoderen til 2. besøg d. 26/3
FrkLarsen skriver: Så må tiden gerne flyve afsted, far er helt vildt nysgerrig efter at mærke hende
Kan jeg godt forstå. Det hele bliver også lidt mere virkeligt for dem når de kan mærke liv.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128