ved ikke om vandet er gået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2010

BinaMor

fejl..

doh sabina. jeg tog fejl af trådstarter. ku heller ikke forstå det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

fit_fys

gabriellasmor skriver:

...fejl

Fejl hvad?

Anmeld

2. marts 2010

Sara.

T.K. skriver:

Fejl hvad?

Tror MÅSKE hun troede at det var dit vand der var gået og nåede at svare... men så så det ikke var dit. Så kan hun jo ikke slette indlægget, men nå at rette det og skrive fejl

Jeg var nemlig selv ved at tage fejl da jeres billeder minder om hinanden sån ved første øje kast

Anmeld

2. marts 2010

fit_fys

lærkes_mor skriver:

Tror MÅSKE hun troede at det var dit vand der var gået og nåede at svare... men så så det ikke var dit. Så kan hun jo ikke slette indlægget, men nå at rette det og skrive fejl

Jeg var nemlig selv ved at tage fejl da jeres billeder minder om hinanden sån ved første øje kast

Nå for søren! Ha ha, det kan jeg da egentlig godt se

Nej, håber ikke mit vand går lige foreløbigt

Anmeld

2. marts 2010

Sara.

T.K. skriver:

Nå for søren! Ha ha, det kan jeg da egentlig godt se

Nej, håber ikke mit vand går lige foreløbigt

hehe nej håber heller det er dit vand... det vidst liiiiiiiiidt for tidligt kan jeg se....

Men krydser fingre for det er hendes vand der er gået og veerne så småt kommer nu

Anmeld

2. marts 2010

fit_fys

Jep! vi sender vestøv!!

Anmeld

3. marts 2010

BinaMor

lærkes_mor skriver:

lige præcis

Anmeld

3. marts 2010

Simplyred

mon ikke det er vandet der er gået?............ved min sidste fødsel gik vandet rimelig lang tid før bebsen poppede ud...-vandet gik ikke i et stort splask, men blev ved med at sive hele dagen)

Held og lykke)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.