1.lægebesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.134 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. marts 2010

Molly23

Jeg var forleden dag til mit 1. lægebesøg (jeg er 8+5), hvor jeg fik lavet vandrejournal og taget blodprøver + urinprøve. Der var ingen gyn. undersøgelse og hun mærkede/trykkede ikke på min mave. Det fik jeg ellers fortalt at hun ville af sekretæren, da jeg bestilte tiden.

Jeg fik slet ikke spurgt lægen om det, da jeg blev lidt distraheret mens jeg var der. Jeg fik nemlig svar på en blodprøve, om at jeg ikke har haft lussingesyge og derfor skal sygemeldes fra mit arb. i 6 uger pga. lussingesyge-udbrud blandt nogle børn.

Hvordan har i andre oplevet jeres 1. lægebesøg - er det normalt ikke at blive undersøgt eller mærket på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

Faith

Jeg fik osse kun taget blodprøve og urinprøve ved mit 1. lægebesøg, men lægen sagde at det var fordi jeg er gravid med enæggede tvillinger og derfor er blevet skannet  og undersøgt op til flere gange af lægen på fertilitetsklinikken. Kan ikke svare dig på hvorfor du ikke blev undersøgt. Synes da du skal ringe til din læge og spørge hvorfor. Man føler sig da mest tryg ved lige at blive undersøgt/kigget på.

Anmeld

2. marts 2010

AWO

Ved mig blev der heller ikke gjort andet end at tage blodprøver og en urinprøve, og så at snakke om det at blive gravid.

Men ja, jeg undrede mig også! Jeg havde jo læst mig frem til, at der skulle undersøges en del mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.