Vand i kroppen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. marts 2010

LouiseNielsen

Hejsa Piger!

Jeg er idag 34+3 uger henne og har stadig slet ikke taget på i min graviditet, overhovedet....

Men ja inden for de sidste 3 uger har jeg fået vand i kroppen, rigtig meget faktisk... Man kan se det i mine kinder, mine fødder, mine finder og jeg har heller ikke noget håndled tilbage... Gik så på vægten, og den sagde +4½ kg...  Syntes det er vild på så kort tid... Men mon ikke det bare er vand det hele?

Selvfølgelig vejer baby og resten af graviditeten også noget, men som sagt så havde jeg ellers holdt min før vægt indtil nu, så tænker om det kan være vand der vejer de kg jeg har taget på??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

Maria.

Det tror jeg bestemt det er!

Da jeg ventede min søn tog jeg 17 kg på i alt, og havde væske over det hele! 3 dage efter jeg havde født havde jeg smidt 14 kg af dem.. Så bare rolig.. Det skal nok forsvinde så snart bebs er kommet..

Jeg er 28+3 og vægten siger +1,7, så jeg krydser fingrer for at der ikke kommer så meget væske denne gang.. -Sidste gang kom væsken alledere da jeg var omkring uge 20..

Meget kan nå at ske..

Kram Maria

Anmeld

2. marts 2010

LMM

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Piger!

Jeg er idag 34+3 uger henne og har stadig slet ikke taget på i min graviditet, overhovedet....

Men ja inden for de sidste 3 uger har jeg fået vand i kroppen, rigtig meget faktisk... Man kan se det i mine kinder, mine fødder, mine finder og jeg har heller ikke noget håndled tilbage... Gik så på vægten, og den sagde +4½ kg...  Syntes det er vild på så kort tid... Men mon ikke det bare er vand det hele?

Selvfølgelig vejer baby og resten af graviditeten også noget, men som sagt så havde jeg ellers holdt min før vægt indtil nu, så tænker om det kan være vand der vejer de kg jeg har taget på??

jeg er nu i 39+5 og det samme skete for mig for to uger siden.. jeg tog 6 kg på og har heller ikke taget noget på i min graviditet! min jordmoder var bange for at jeg var ved at udvikle svangerskabsforgiftning og går nu til kontrol hver uge!! vand i kroppen og hurtigt vægttab er jo nogle af de symptomer man får!!

Anmeld

2. marts 2010

LouiseNielsen

LMM skriver:

jeg er nu i 39+5 og det samme skete for mig for to uger siden.. jeg tog 6 kg på og har heller ikke taget noget på i min graviditet! min jordmoder var bange for at jeg var ved at udvikle svangerskabsforgiftning og går nu til kontrol hver uge!! vand i kroppen og hurtigt vægttab er jo nogle af de symptomer man får!!

Går jo i forvejen til kontrold for svangerskabsforgiftning, og har gjort det i ca 4 uger.... Netop pga forskellige symptomer på svangerskabsforgiftning. Skal til kontrol ved egen læge imorgen, også må jeg snakke med hende om det der...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.