vidunderligt smukt vejr<3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. marts 2010

Kruse90

Hej i dejlige tøser

Ja det kan godt ske at jeg er ved at være træt af sne.

MEN. Har lige været ude og gå en lang tur med mine to hunde.
Er jo ledig lige PT, pga krisen, så mens jeg går og søger arbejde, har man brug for at komme lidt ud. Jeg brugte så 2 timer i den smukke danske natur med mine hunde idag

Ja ved ikke lige hvad jeg ville med det her indlæg, andet at jeg er blevet fantastisk glad Det gav lige lidt nyt energi til hverdagen igen.

Hvordan oploader man en video?
kram den glade Carina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Du har så ret - det er et fantastisk vejr som er meget forårsagtigt. Det var vist også på tide med alt det snevejr

Anmeld

2. marts 2010

Honningblomst

Her sner det HELT VILDT...man kan stort set intet se, det vælter bare ned....

Anmeld

2. marts 2010

Kruse90

Eva skriver:

Her sner det HELT VILDT...man kan stort set intet se, det vælter bare ned....

øv bøv Eva,
Så er jeg da træt af at prale med vejret her

Anmeld

2. marts 2010

Honningblomst

Kruse90 skriver:

øv bøv Eva,
Så er jeg da træt af at prale med vejret her

Solen skinnede her indtil for en time siden og så skal jeg da lige love for det skiftede...

Anmeld

2. marts 2010

Kruse90

Eva skriver:

Solen skinnede her indtil for en time siden og så skal jeg da lige love for det skiftede...

ØV siger jeg bare.
Her er HELT skyfrit

Anmeld

2. marts 2010

Honningblomst

Kruse90 skriver:

ØV siger jeg bare.
Her er HELT skyfrit

Det er stoppet her igen...blå himmel, nyfalden sne og sol....se det er smukt...jeg kan mærke forår..

Anmeld

2. marts 2010

oo

åh her har det også bare været så smukt hele dagen...så kom der en ordentlig sne-slud-regn byge da vi kørte til lægen, men nu hvor vi er hjemme igen, stråler solen atter  og græsplænen er næsten fri for sne....det er første gang man overhovedet kan se den i tre måneder og der er fine små erantisser og vintergækker på vej og store grønne skud på syrenbusken man kan næææææsten smage foråret - og så kigger man på dmi.dk og så er er frostgrader på vej

Anmeld

2. marts 2010

Kruse90

Tjuhl skriver:

åh her har det også bare været så smukt hele dagen...så kom der en ordentlig sne-slud-regn byge da vi kørte til lægen, men nu hvor vi er hjemme igen, stråler solen atter  og græsplænen er næsten fri for sne....det er første gang man overhovedet kan se den i tre måneder og der er fine små erantisser og vintergækker på vej og store grønne skud på syrenbusken man kan næææææsten smage foråret - og så kigger man på dmi.dk og så er er frostgrader på vej

ja vi har også små erantiser og vintergækker på vej;D
Så dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.