Foto bøger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

314 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. marts 2010

sbs78

Er der nogen af jer der ved, hvor man kan lave foto bøger på nettet, og ikke koster en formue

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

olibias

Hejsa....

Hos Elgiganten koster det ikke en formue, og du kan selv være med til at bestemme looket på din bog..

Anmeld

2. marts 2010

Bamseboet :D

bestilte min afskeds gave bog til dagplejen hos expert.. mener det var lige omkring 300 alt i alt, og resultatet var bare PERFEKT!!!

Anmeld

2. marts 2010

sbs78

Jeg har omkring 513 billeder fra en ferie som, vi gerne ville lave en fotobog med. Men inde på digitalshoppen kosten det over 600kr og så er alle billederne ikke med

Anmeld

2. marts 2010

Jordbærpigen

sbs78 skriver:

Jeg har omkring 513 billeder fra en ferie som, vi gerne ville lave en fotobog med. Men inde på digitalshoppen kosten det over 600kr og så er alle billederne ikke med

Du kan jo sagtens have flere billeder på én side.. men ja 513 billeder kan godt blive dyrt. Det er jo mange sider..

Anmeld

2. marts 2010

sbs78

Jane25 skriver:

Du kan jo sagtens have flere billeder på én side.. men ja 513 billeder kan godt blive dyrt. Det er jo mange sider..

Jeg prøvede også med flere billeder på en side, men de kunne stadig ikke være der øv. Godt jeg ikke tag alle billederne fra ferien, for der er nemlig over 700  

Anmeld

2. marts 2010

Kristina V

Søde, hvis du kender en som har en Mac com. kan man lave en derfra. Vi har lavet nogle stykker efterhånden fra min brors, og de er bare så super flotte...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.